miercuri, 7 iulie 2010

Vremea

...este ingrozitoare.Sunt maxim 25 de grade,dar te sufoci pur si simplu.Parca am sta sub o casca de la coafor.Fara aer conditionat esti mort.Partea proasta este ca in toate magazinele si mai ales in metrou cred ca sunt 10 grade.Umblam cu jachetele cu gluga in rucsac pentru ca altfel cred ca am face pneumonie.
Fetele-slava Domnului-nu s-au imbolnavit ,desi au baut tone de suc de portocale, cu tone de cuburi de gheata-pe care eu le scot de fiecare data-si au trecut de la cald la rece de cate ori am mers cu metroul.
Iti trebuie obligatoriu umbrela pentru ca ploua aproape in fiecare zi-o ploaie marunta si calda.Hainele de ploaie pe care le avem sunt degeaba,pentru ca nu le poti purta,ar fi ca si cum te-ai impacheta de buna voie in folie de plastic si ai sta la sauna.

Asa ca am cumparat o umbrela roz,pe care o caram cu noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu