vineri, 16 iulie 2010

La spital

   Oriunde si oricand,acasa sau in vacanta,Ileana ne asigura o vizita la spitalul din localitate.
   Copilul asta nu are liniste...Ea nu merge,ea sare,ea nu sta linistita pe canapea,ea sare,ea nu trece normal pe trecerea de pietoni,ea sare...
   Cu asta se ocupa si miercuri seara,pe la 10 -cum altfel decat noaptea- a sarit de pe canapea, iar la aterizare s-a proptit in masa joasa din sufragerie,zdrobindu-si gingia intr-un mod oribil.Jumatate din gingia de sus e distrusa.Nu stim inca ce se intampla cu dintii ei,sunt deplasati,ramine de vazut daca sunt rupti sau nu.
   In noaptea aia,dupa ce primul soc a trecut,am inceput sa sunam la asigurari.Din nefericire,nu am ajuns la spital atunci,ci de abia joi, dis de dimineata.
   A doua zi,a fost foarte greu cu Maria,care nu a mai avut aceleasi sentimente nobile fata de sora-sa,ca in seara precedenta si pentru ca se culcase foarte tarziu si era terminata de somn,i-a strecurat printre dinti:
sigur,trebuia sa-ti rupi tu dintii,ca sa ma scol eu cu noaptea-n cap,imi vine sa-ti mai dau si eu una...
  In sfarsit,dupa ce am intervenit destul de vag pentru ca si eu eram in aceeasi stare de nesomn,ne-am carat la spital,de fapt o clinica.Ne-am dus cu un taxi si asa am aflat si eu ca nu se da bacsis,este considerat o insulta.Nici la carciuma nu lasi bacsis.E adevarat ca pentru o statie,lunga ce-i drept,as fi platit cu metroul 160 yeni,iar cu taxiul am dat 1100 de yeni...Dar,decat sa bajbai si sa nu ajung la programare,am preferat varianta asta.
   Cand am ajuns acolo,mi s-a dat bon de ordine si am luat loc in sala de asteptare.Destul de mare,cu 9 scaune mari si tapitate,aranjate ca la cinema,iar in fata noastra un televizor urias,unde rula filmul ala idiot cu Jim Carrey,Me,Myself and Irene,in care el are rolul unui politist cu dubla personalitate.
  Filmul asta are tot felul de scene pe care doua fetite nu ar trebui sa le vada.Acum,eu ce trebuia sa fac?Nu aveam cum sa plec de acolo,iar lor nu puteam sa le pun mana la ochi...Cel putin am avut parte de liniste cat am asteptat,pentru ca se holbau pur si simplu si nu scoteau nici un sunet.
   Si explica-le pe urma de ce politistul ala era legat de un copac si avea o gaina infipta-n cur sau ce i se plimba lui Hank pe picior cand era in masina,sau de ce a dormit cu Irene in pat si cand o pupa deschidea gura asa mult....Dupa ce le-am explicat cat am putut de etic tot ce s-a intamplat,Maria a tras o concluzie care m-a inspaimantat.A spus ca Hank era mult mai simpatic decat ala bun-nu stiu cum il chema-si ca nu conteaza ca era cel mai rau,dar era distractiv si avea simtul umorului...Are totusi 6 ani,trebuie educata in privinta asta,cu bad guys,good guys...
  In sfarsit,Ileana s-a ales cu antibiotic si cu o scrisoare pentru medicul din Bucuresti,in care i se recomanda tratament adecvat,asa ca avem treaba cand ne intoarcem.Ea e ok,arata horror,dar cel putin poate manca chestii moi,gen piure si supa si peste.
  Credeti ca s-a invatat minte??Nu.Acum o luna si-a spart capul si am stat pana dupa miezul noptii sa-i facem radiografie....Si ce daca...




 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu