sâmbătă, 10 iulie 2010

Izvoarele termale de la Hakone

     Azi fiind simbata,iar Dan destul de obosit,ne-am hotarat sa iesim din Tokyo sa ne relaxam un pic.Drept sa spun eu i-as fi pus copiii in brate si m-as fi aruncat in orasul asta nebun,din care gust foarte putin in timpul zilei din cauza de fete.Dar asta e,banuiam ca asa o sa fie,noroc ca stam mai mult decat era prevazut,asa ca poate o sa reusesc sa vad tot ce mi-am propus.
   Asa ca ne-am dus la aproximativ 100 de km de Tokyo,la Hakone,un loc foarte cunoscut in Japonia datorita apelor termale de aici.
   M-am ofticat ca nu am mai gasit bilete la Shinkansen-the bullet train,dar nici trenul nostru nu a fost rau deloc.Se numeste Romantic Train si a fost extrem de confortabil sa mergem cu el.Scaune care se rasucesc,muzica in surdina si bineinteles curatenia impecabila care domneste peste tot si care ne lasa masca de fiecare data.Luceste totul,nu exagerez cu absolut nimic,nu este urma de praf,adica azi am dat cu degetul peste marginea ferestrei din tren-nu stiu ce m-a apucat- si nu aveam nici o urma pe deget.Alaltaieri a plouat si am iesit cu tenisii mei noi si albi de la H&M si cand am ajuns la hotel,nu aveau nici pe dracu.
Cat despre toalete,ei,despre toalete am sa scriu mai multe,altadata,pentru ca am avut o relatie speciala cu aceste incaperi in ziua in care am fost la Disneyland.
    Asa ca iata-ne ajunsi la Hakone in gara,de unde a trebuit sa mai luam un autobuz,care ne-a dus pe niste serpentine ca la Poiana la noi,pana sus in munte.Bineinteles ca ma imbracasem total aiurea,daca saptamana trecuta la plaja mi-am pus blugii ( !!!!),acum eram doar in rochie...
    Treaba noastra era sa ajungem la hotelul Kowakien Yunessun,unde se petrecea faza cu relaxarea.
    Adica aici:


Aici sunt eu ,impreuna cu irlandezul Ray,care s-a distrat pana la urma cel mai bine,si-a facut aproape toate procedurile de acolo,masaje cu ulei de masline si nu mai stiu ce ierburi.



    Cica toata povestea asta se numeste one day spa,dar dupa gustul meu,a fost prea departe si prea scump ca sa ma faca sa ma simt bine,cu cateva exceptii.
    Resortul este impartit in doua,o parte este formata dintr-o zona de distractie,cu piscine interioare si exterioare,cu topogane si altele-partea numita Yunessun,iar celalalta numita Mori No Yu,cu bai termale traditionale si fara costume de baie,separat barbati si femei.
     Toate piscinele erau de fapt cu apa termala,doar la Mori No Yu,apa era foarte fierbinte,cel putin pentru mine,avea 39 de grade.
      La piscine si balaceala a fost ok,dar dincolo,la Mori No Yu,a fost bestial.Dupa ce ne-am codit o vesnicie,bai eu nu intru,nu ma dezbrac,ce-o sa zica fetele,inhibitii  din astea stupide,curiozitatea a invins,asa ca ne-am impartit in doua tabere si ne-am dus sa ne imbaiem in mod traditional.Am stabilit cu Dan sa stam cam douazeci de minute si pe urma sa iesim.Am iesit eu dupa o ora si Dan dupa o ora si un sfert,eu aruncandu-i aproape fetele in brate si intorcandu-ma sa mai stau putin.
      Izvoarele termale erau afara,in gradina,iar in fata era muntele.Cat am stat cu fetele,nu m-am incumetat sa ies cu ele afara,de teama sa nu raceasca,pentru ca incepuse sa bata vantul.Asa ca am stat in dreptul unei ferestre,simtindu-ma oarecum frustrata ca nu gust din deliciile unei bai fierbinti in aer liber.A fost minunat.Traditiile japoneze incep sa-mi placa.
     Cat priveste organizarea,iti crapa capul,nu alta.Totul merge uns.Exista loc pentru toti,nu se inghesuie nimeni,nu se sta la coada, sunt suficiente dusuri,unde modelul este sa stai pe scaun,sunt camere speciale unde iti usuci parul,ai prosoape curate cate vrei la dispozitie,nu cari portofel,telefon si altele.Tot ce cumperi,platesti la sfarsit,o idee buna,nu ai banii la tine,dar vezi ceva,pac,dai cu bratara pe care ti-o prind de mana cand intri,si gata...Nu e bine.
      Am plecat de acolo tarziu,molesiti si cu gandul la un somn bun-care la mine nu vine niciodata-nu stiu ce ma fac.
      In gara,aratam asa:
  

Si nu,nu Ileana ne-a facut poza,ea nu are chef niciodata sa stea la poza,ne-a facut-o un japonez care trecea pe acolo.
Dupa cum se observa,copilul roman e infofolit,are caciulita pe cap si jacheta. 
 



    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu