miercuri, 7 iulie 2010

Tokyo Disney Resort-Where dreams come true!

Despre Disney o sa povestim mult timp de acum inainte.As putea sa va zic aici ce tampenie am facut si cum era sa ruinez totul,dar nu amestec lucrurile.

In primul rand se ajunge relativ usor,ceea ce este extrem de important,pentru ca daca se ajunge usor se pleaca la fel si asta inseamna mare lucru pentru niste copii care au stat 10 ore in picioare.
In al doilea rand,cand treci de portile de la intrare,zambetul iti coboara pe fata si nu pleaca pana ce nu se termina ziua.

Cine a fost acolo,stie cum e.Cine nu a fost,trebuie sa mearga.
Sentimentul pe care-l pastrez este cel de bucurie.

Cateva concluzii:
-nu ne-au ajuns cele 10 ore cat a stat acolo
-cel mai mult mi-a placut la small world,unde stateai intr-o barcuta si te plimbai printre papusi care cantau si dansau,reprezentative pentru fiecare colt al lumii.Bestial!Dan zice ca e pentru copiii sub 5 ani.
-cel mai mult am stat la Fantasyland,unde ne-am dat in aproape toate jocurile,la Peter Pan de exemplu am fost de doua ori,la venire si la plecare.
-cel mai mult am stat la coada 45 de minute,cel mai putin 10,am folosit fast-pass.
-am mincat multe floricele
-ne-am intalnit cu Alice si Palarierul Nebun
-am facut poze cu Minnie si Donald
-desi deasupra noastra era un nor urias,iar eu iar nu aveam nimic de ploaie,ca de obicei,am putut vedea de la inceput pana la sfarsit "electric light parade",care este FENOMENALA.
-am pierdut in schimb focul de artificii de la castel,pentru ca stateam la coada la Space Mountain,in care jur ca nu ma mai dau niciodata.Am crezut ca mor de inima pur si simplu.
-maria a fost la un pas sa manince o mama de bataie
-unele poze au iesit miscate,of



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu