marți, 7 februarie 2012

Inimile casei

In luna februarie,familia noastra sarbatoreste.Avem un senior si avem o fetiscana obraznicuta ,care doar saptamana asta mai are 7 ani.Ne pregatim de petreceri,de cadouri,de torturi si prajituri.
In seara asta,fetele m-au intrebat ce reprezinta luna februarie.Adica ce e ea,luna februarie,asa cum decembrie e luna cadourilor...ce nume are?Le-am zis dintr-un foc ca e luna iubirii...Nu stiu de ce am zis asa,pentru ca noi nu sarbatorim nici valentine's day si nici dragobetele...Dar am zis,am zis...Si au inceput discutiile,cum e cu iubirea,cine iubeste pe cine,eu pe cine iubesc mai mult,ce haina iubesc mai mult,ce anotimp iubesc mai mult,ce culoare iubesc mai mult,ce mancare iubesc mai mult,ce film iubesc mai mult....aaaaaaaaa....
Si hai sa facem niste inimi ,una a mea,una a ta,una a lui tata,una a lui mamaie,una pentru bunica.....asa ca ne-am apucat sa croim inimi,care mai drepte,care mai strambe (inca nu le-am repartizat...)
Eu am asortat si paharul de Bloody Mary,pentru ca era culoarea serii,nu de alta...
Acum ele s-au culcat,iar eu am ramas cu multe inimi de decupat si de colorat.Nu-i nimic,o sa visez in culori...







Povestea tabloului aici






Va doresc noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu