luni, 6 februarie 2012

Dimineata, la pranz.Seara,dupa miezul noptii.

Maine si poimaine avem liber.Fetele se vor trezi ca de obicei prea devreme pentru mine.Voi pregati micul dejun pe pilot automat,apoi ma voi baga din nou in pat,in semiintuneric si voi dormi cat vreau.Probabil pana la pranz.Mi-am propus sa nu ies din casa pana joi.Nu mai vreau sa vad iarna de afara.Am tras jaluzelele pana jos si la bucatarie mi-am pus o perdea cu fluturi portocalii.
In seara asta beau Bloody Mary pana dupa miezul noptii si citesc cartea lui T.O.Bobe-Cum mi-am petrecut vacanta de vara.Ce poate fi mai potrivit pe vremea asta infecta?
De doua saptamani imi incerc nervii cu o dieta total nepotrivita cu gerul de afara,dieta care evident,exclude alcoolul,dar in seara asta m-am hotarat sa beau si anume vodca.Finlandia,cu apa din ghetar.Si cu suc de rosii.La un moment dat o sa mananc si niste costita afumata cu ceapa rosie.
Acum astept sunetul masinii de spalat,intind rufele (sau nu) si incep sa citesc.
Initial am vrut sa ma uit la tocsouri,dar am renuntat.Ma distreaza cum ne face Basescu din vorbe si cum orchestreaza cu dibacie inca o pacaleala,in care vor crede din nou multi din cunoscutii mei.Beau si pentru asta.Nu se va schimba nimic,niciodata.Vor fi tot ei,peste tot,multa vreme de acum inainte.Refuz sa ma mai enervez.Uite,le aud pe fete.Maria vorbeste in somn si se cearta cine stie cu cine.Ileana geme incet si isi trage toate cele 5 perne peste cap.Jupanul lucreaza la un proiect si nu se aud decat tastele.E nervos si simt asta.Eu beau vodca si scriu pe micutul asta de i-pad si imi dau seama ca am nevoie de ochelari.Sau poate e doar de la vodca.Si refuz sa ma mai enervez.Cel putin in seara asta.
Am plecat.Ma duc intr-o vacanta de vara.O sa tina doar o noapte.Vara,in dormitorul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu