luni, 13 februarie 2012

Luni,13

Ce poti face intr-o astfel de seara,cainoasa de-a dreptul si de-a latul,asta ca sa ajung mai repede la subiect?Sa mergi,eventual pe jos,la spital.La Matei Bals mai precis.Pentru antirabice si alte minunatii,pe care cu drag as vrea sa le var in ochii tuturor acelora care nu doresc ca turbatii caini ai capitalei sa dispara.
Anul trecut mi s-a intamplat mie .
Anul asta,adica in seara asta,i s-a intamplat Jupanului.Venea frumos acasa,pe jos,visand la paharul de vin si la cina linistita din familie,cand un turbat de caine ii taie calea,sfasaindu-i pantalonii si macelarindu-i piciorul...De ce?Ca nu ii facuse nimic,el chiar nu e genul,eu ii injur si ii scuip,pizda mamii lor de maidanezi nenorociti...Da,vreau sa moara toti cainii din Bucuresti si daca nu are cine sa-i omoare,propun sa se ia fisele de la Bals,de la antirabic si sunt convinsa ca toti aia care si-au luat facut injectii si si-au luat antibiotice de-a-n proasta,o sa ridice mana...
Nu ma intereseaza parerile nimanui.Cine doreste caini, sa-i ia acasa,sa-i ingrijeasca,sa-i gadile cu pene de paun pe la cur si sa le puna masa.Eu vreau sa ies pe strada si sa fiu in siguranta.Si eu si copiii mei.Nu vreau sa ma gandesc la ce s-ar putea intampla daca vreun caine mi-ar musca copiii...
Da,cainii maidanezi sunt o problema oricat de mult ar striga toate ong-urile si toate femeile cu mustata care n-au dracului ce face decat sa hraneasca tarlele de caini din coltul blocului,oricare ar fi el.N-am vazut nici o farfuza din asta si nici un ong sa vina cu punguta si sa stranga cacatii din mijlocul drumului...E drept ca n-am vazut nici stapani de caini care sa stranga dupa propriul lui animal,dar toti se dau intelectuali si sunt cu nasul pe sus ceva de speriat...
Asa ca, cu dedicatie pentru toate "mamitelele" :lua-te-ar hengheru' Bubico"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu