vineri, 24 februarie 2012

Ghinioane

E aproape 12 noaptea si desi mi-am jurat ca nu ma mai culc dupa 10 seara,iata-ma ca un huhurez in bucatarie,cu un ceai lesinat in fata,nedemachiata si nespalata pe dinti.
Ma gandesc ca asa se aliniaza astrele,uneori nu-ti iese nimic,esti stors ca o lamaie ofilita si opac ca o fereastra jegoasa.
Am avut numai ghinioane.M-au prins niste scarbe de controloare in troleul 86,care,cand au auzit piuitul aparatelor ,semn ca nu mai am bani pe cartela,s-au repezit la mine ca niste ulii,de parca eram asasinul nr 1 al Romaniei.Am platit,ce era sa fac.
Apoi mi-a venit o hartie de la casa de pensii,in care sunt anuntata ca am de platit o suma cu care as putea sa stau bine mersi in Grecia doua saptamani.Eu si familia mea...
Apoi,aflu ca inscrierea de la scoala pentru clasa pregatitoare nu mai e valabila...
Pe langa toate astea umblu cu niste dosare pentru alocatiile fetelor,alocatii care au disparut in neant...
Maine e vineri.
Mai bine ma culc,asa nedemachiata si zic o rugaciune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu