sâmbătă, 18 februarie 2012

Dupa blocurile gri...

Da.Dupa blocurile gri se coace vacanta de vara...Stau si ma uit in nametii astia si imi dau seama ca daca nu ar fi trebuit sa duc copiii incoace si-ncolo,nu cred ca as fi iesit din casa pana ce nu as fi vazut firul ierbii...Daca ar fi sa traiesc in lumea mea imaginara,iarna s-ar trage o prelata uriasa peste oras si as vedea zapada doar in poze.
Asa ca,in ultimele saptamani ma gandesc unde sa mergem la vara.Am facut consiliu de familie,dar parerile sunt impartite si sunt in impas,ca de fiecare data cand e vorba de concediu.
Fetele vor la Iosefina ,ceea ce se va executa imediat dupa ce termina scoala,Jupanul vrea in Sicilia,iar eu vreau,ghici unde?Da,in Grecia.
Stiu,sunt plictisitoare,dar nu cred ca exista un alt loc mai bun pentru vacanta de vara.Adica,desigur exista,dar nu sunt atatia bani.Reformulez.Pentru o familie cu doi copii,plus doi adulti carora le place sa manance bun (si mult:)) si care vor sa stea minim 14 zile cu burta la soare,Grecia este locul perfect.Si pentru mine este spatiul de care am nevoie in fiecare vara...
Singura problema este drumul,care e lung si plictisitor si nu prea mai avem nervi si nici masina buna cu care sa facem asta.Un alt motiv este ca ne-am propus sa vedem Delta anul asta.
Asa ca varianta cea mai buna (oare?) ar fi sa mergem la noi la mare o saptamana,apoi hop,inca una in Delta.Zic varianta cea mai buna pentru ca nu ma duc in Grecia pentru o saptamana,ma duc pentru minim doua si daca fac asta,nu mai e timp pentru Delta...
Avand in vedere cele de mai sus,desi am jurat pe rosu ca nu mai calc la noi pe litoral,am inceput sa caut oferte.Asa cum ma asteptam, este ingrozitor de scump.Pentru un hotel de 3 stele in Mamaia,trebuie sa scoatem din buzunar 2400 de ron.Doar cazare.Doar o saptamana.O camera dubla extinsa,nu apartament,ceea ce pentru noi e un chin.Las la o parte bataia pe sezlonguri,costurile mari,nesimtirea ospatarilor,eventualele indigestii,manelele si fosgaiala din statiuni....
La o alta pensiune,cu stele mai multe,un apartament costa 550 ron pe noapte!!!!!Adica mai mult de 100 de euro!Doar mic dejun...mi se pare incredibil asa ceva.Nici macar nu am marea la picioare in banii astia si ca sa ma car cu toate tarabutele agatate de gat si cu doi copii,chiar si 15 minute,mi se pare mult.
Am facut cateva simulari de buget si ne da asa:aproximativ 4000 de ron pentru o saptamana la hotel de 3 stele,masa si casa+transport+diverse ,asta inseamna cam 930 de euroi...Plus o saptamana in Delta-unde e destul de scump,ajungem la bugetul pentru doua saptamani si mai bine in Grecia...
Ce sa mai spun?Ca ma apuc din nou sa caut oferte pentru Grecia.
Si iar ma apuca nervii pe tara asta si pe hotii astia care ne conduc,deghizati in intelectuali sau nu,pe otrepele astea mizerabile de care nu vom scapa in veci,de oamenii care nu fac nimic,de mine care comentez steril de la biroul din sufragerie si ma cuprinde lehamitea si scarba si dorul de duca.
Si imi pare atat de rau de Delta...Si de marea mea cea neagra,careia i-am spus atatea lucruri despre mine si de care mi-e atat de dor...
Asa ca stau la fereastra si visez la zile mai bune si mai colorate.Si tot nu stiu exact unde o sa mergem la mare...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu