miercuri, 27 iulie 2011

Arta la domiciliu

Caldura mare, monser!Cum fetele inca nu sunt refacute complet,stam mai mult pe acasa.Am scos caietele si cartile pentru temele de vacanta,dar se pare ca nu a fost o idee prea buna.Au refuzat sa coopereze.Am incercat sa le citesc eu,nu a mers nici asta.Maria a descoperit calculatorul si greu am urnit-o din fata lui.Asa ca mi-am adus aminte de un tablou pe care l-am vazut intr-o piateta din Munchen,chiar langa Marienplatz.Era asa frumos colorat si mi-a atras atentia de la departare,mai ales ca era o zi mohorata si gri.





E foarte simplu si tocmai asta mi-a dat ideea.Asa ca le-am luat pe fete si le-am pus culorile in fata si s-au apucat de treaba,uitand de tv si calculator.Nu conteaza cat am curatat in bucatarie dupa aia,important este ca s-au simtit bine.Problema este ca vor sa-l inramez si sa-l atarn in dormitor:))






Mai au un pic si il termina.Dupa care vor sa se apuce de altul.Unul cu fluturi:)))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu