duminică, 17 iulie 2011

Plajele din Thassos-Trypiti Beach (II)

Trypiti Beach este situata in partea de sud vest a insulei,la 35 de km de capitala si langa Limenaria.Este o plaja foarte mare,jumatate din ea este chiar in fata hotelului Blue Dream Resort.Apa este destul de adanca la mal in partea dinspre hotel,in rest este acceptabila pentru copii.Motivul pentru care am revenit pe aceasta plaja in ultimele zile,a fost piscina.Eu sunt total impotriva piscinelor atunci cand mergi la mare,mai ales in Grecia,dar fetele au insistat si pentru ca nu au abuzat de ea,am fost de acord sa revenim.Un alt motiv -mai important pentru mine si Dan-au fost terasele,in numar de doua.Prima terasa,La Meltemi-numita bineinteles la melteni (da ,stiu ca am mai spus asta) are mese si scaune extrem de confortabile,cu o priveliste de exceptie asupra marii si cu o servire ireprosabila.Mancarea este gustoasa,dar nimic notabil.


 A doua terasa se numeste Pyrofani si este un pic mai retrasa.Este cea despre care povesteam ca are o "recomandare celebra",facuta de prietenul lui Jamie Oliver.





Aici,in ciuda servirii lente si enervante-era o fetiscana cu un mers agale,pentru care timpul nu exista-am mancat cel mai bine.Dumnezeieste.Am mancat calamar umplut cu branza,rosii,usturoi si patrunjel.Nu exista ceva mai potrivit pentru un pranz luat pe malul marii.Si o caracatita la gratar,stropita cu ulei de masline si nelipsita salata greceasca.Fetele au preferat un pic de vita la cuptor si au fost multumite.

                                                                   Calamarul umplut:


Caracatita la gratar:



Terasa arata senzational in lumina soarelui,are si un loc de joaca pentru copii,cu leagane si nisip,este un loc unde trebuie sa ajungi neaparat.



Acolo la Trypiti mai este si un golf fermecator,care se vede de pe terasa Pyrofani.



                                                             Si plaja de la Trypiti



In ultima zi am descoperit un hotel,chiar langa terasa Pyrofani,hotelul Rodos.Frumos,cu camere spatioase,balcoane spre mare,piscina si un restaurant care parea promitator.In ultima seara nu stiam unde sa mergem,la terasa de la Rodos sau la Pyrofani.A castigat cea din urma.Hotelul Rodos are un manager care stie sa-si vanda marfa.Este o tipa,o veritabila grecoaica,cu care am stat la taclale in biroul ei racoros si care ni s-a lipit de suflet.Ne-a vorbit de barbatul ei,cu care era maritata de 17 ani si cu care a avut probleme pe care si le-a rezolvat la Roma,ne-a vorbit despre mancare,despre vreme,despre sentimente.M-a facut sa plang pe dupa ochelari si am promis ca o sa vin in hotelul ei.Hotelul Rodos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu