duminică, 17 iulie 2011

Plajele din Thassos-Livadi Beach sau plaja de langa Manastirea Arhanghelului Mihai (III)

O plaja care m-a facut fericita.O plaja care seamana cu un copil aventuros,un copil cu ochi albastri,care te trage de mana sa-ti arate secretele din camera lui.Gasesti acolo o grota misterioasa,maslini cu trunchiuri cum n-am mai vazut pana acum,gasesti capre.Este liniste,putina lume,este o plaja superba.
Mancare doar la rulota grecului,sendvisuri calde pentru 3 euro,foarte bune,frappe si cam atat.Si ce ne-ar fi trebuit mai mult...

                                                             Plaja vazuta de sus:

Manastirea:



Imagine de ansamblu:



Eu,mai fericita ca niciodata,cu versurile lui Nichita in urechi:"du-ma fericire in sus si izbeste-mi tampla de stele"



Nu as mai fi plecat de acolo.O lumina atat de blanda ,care iti dadea o stare de liniste si pace.Cand o sa-mi fie greu in viata,o sa-mi intorc mereu gandurile catre locul ala binecuvantat.As vrea intr-o zi sa ma pot intoarce acolo...Daca nu ar fi permanenta stare de curiozitate si neliniste si dorinta de a vedea locuri noi,probabil ca asta ar fi un loc unde as reveni an de an...







2 comentarii:

  1. Grota misterioasa este in credinta grecilor ochiul lui Dumnezeu care vegheaza asupra insulei , a locuitorilor si a turistilor .Practic , de cele mai multe ori , este transformata in piscina naturala .

    RăspundețiȘtergere
  2. buna si iertare de intarziere...tu vorbesti despre giola-supranumita si ochiul lui dumnezeu...nu,nu am ajuns acolo.
    grota de la livadi era mica si ascunsa in stanca,nu aveai cum sa faci baie acolo.la giola nu am ajuns,pentru ca am citit ca drumul este foarte greu.
    sa stii ca te mai astept la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere