duminică, 17 iulie 2011

Thassos-Theologos-ziua si noaptea (V)

Theologos,un sat vechi,la 10 km de Potos,inspre munte,cu case mici si alei inguste si pietruite.Fosta capitala a insulei,isi pastreaza traditia in fiecare piatra din asfalt.Am fost aici intr-o dimineata in care soarele pur si simplu ucidea si facea ca pietrele sa fie si mai albe, iar aerul de nerespirat.Un sat traditional,cu case foarte vechi,multe lasate in paragina,pustiu la ora la care ne-am dus noi.Am revenit intr-o seara racoroasa,manati de dorinta de a savura o friptura de miel si un vin rosu.Am nimerit la o taverna cu multe pisici-cosmarul vietii mele,dar mancarea a fost pe masura faimei.Taverna Yatrou,la Kostas Yatrou,care te face sa te simti cel mai de vaza client care i-a trecut vreodata pragul.Aici am mancat miel  rumenit facut la rotisor,stropit cu un vin rosu demential.Muzica greceasca in surdina,mancare din belsug,vin.Daca nu erau pisicile alea nesuferite,care s-au foit pe la picioarele mele non stop,cersind mancare,ar fi fost o seara de nota 10.

                                                     Cafeneaua din Theologos



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu