vineri, 15 iulie 2011

Pur si simplu nervi

Am dat bir cu fugitii in ultima vreme.Sunt rapusa de caldura ,sunt obosita si fara chef,ma enerveaza ca nu am curaj sa emigrez in Australia,sa am o casa pe plaja si sa mi se rupa de orice.In general mi se rupe de multe lucruri,dar as vrea sa o termin odata pentru totdeauna cu Bucurestii astia spurcati...
Am o gramada de "to do list" si nu sunt in stare sa rezolv nimic.Ies la inot cu fetele,un pic in parc si apoi ma bag in asternuturi racoroase si citesc pana ma ustura ochii.Azi am avut chef de sangria si am dat gata o sticla.Am nervi nejustificati,mi-e dor de mare si de nisip.Sevraj.Vecinul de langa mine isi renoveaza apartamentul.L-am injurat de mama si de tata si m-am rugat sa i se umfle parchetul lui lucios de bambus.Saracu'...Pare baiat bun,dar nu respecta orele de somn.Si nu stie ce inseamna sa ma trezesti din somn.Au aflat bietii muncitori,azi,cand am iesit ca o furtuna din casa.
As fi vrut sa povestesc atatea despre Grecia,am pregatit poze si nu-mi iese nimic.Mi-am verificat doar mailurile si atat.Am mancat tone de inghetata si nu am deschis aragazul.Nu l-am deschis pentru ca sunt lenesa.Sunt lenesa si mai am si un porumbel care a facut pui in gura de aerisire de la hota.Asa ca nu pot folosi hota pana ce nu isi ia ala zborul.La nervii pe care-i am sa zica mersi ca nu-i rup gatul...
Apoi am mai vorbit cu una care are o pensiune prin zona bran si i-am trimis si mail sa-i cer o oferta.Credeti ca a trimis ceva?Nu,nu a trimis nimic...
Si peste toate astea,NU EXISTA APA CALDA!!!La 150 de grade,eu nu am apa calda...
A! Am primit azi lista pentru mos craciun!!!!Maria vrea saltea cu apa,telescop si microscop,la Ileana lucrurile sunt copy paste.
Acestea fiind zise,imi mai pun un ultim strop de sangria si visez la beach house-down under...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu