vineri, 22 iulie 2011

Lectii de inot

Desi prima serie de doua saptamani s-a terminat cu febra si rosu in gat,dupa ce le repar pe fete,o luam de la inceput.Au facut inot la Lia Manoliu,cu baietii de aici.
Carcotasa cum sunt,m-am dus acolo fara sa astept mare lucru.M-am gandit ca e vara,e cald,putina balaceala nu strica nimanui,poate invata ceva,cine stie,oricum le va face bine.Inainte de a ajunge la Lia Manoliu,am facut putina cercetare de piata,am intrebat,m-am uitat,am comparat si am ajuns la ei.Am ramas impresionata de calmul si priceperea lor.In primele zile au avut un baietel de vreo 3 ani si un pic,care urla pur si simplu.Urla non stop si tremura.Refuza sa intre in apa.Tipa disperat dupa taica-sau.I se inodau lacrimile in barba aia cat un degetar.Am fost convinsa ca nu vor reusi sa-l faca sa bage un picior in apa.Gresit...Copilu' urlator inota alaltaieri - cu pluta,nu cu colac si o facea cu placere.Au avut o rabdare si un tact cum rar am vazut.Stiu ca asta e meseria lor,stiu ca parintii stau in tribune cu ochii geana pe copii si nu au cum sa-i dea cu gura de trambulina pe urlatori,dar intotdeauna se vede diferenta dintre ceva facut in sila si ceva facut in mod natural.Nu stiu cum,dar se vede.
Cat priveste odraslele mele,se pare ca Maria are un real talent,a progresat fantastic,are rezistenta,face tumba de la trambulina si se descurca excelent.Ileana ,ca de obicei,in apa ca si pe uscat,o vad cum se impiedica si se loveste de toata lumea,dispare subit in timp ce eu sunt in pragul comotiei si apare brusc in cu totul alta parte.Cum si in ce fel,habar nu am.
Acum isi iau fara sa cracneasca medicamentele,suporta pana si odioasele sosete cu otet,doar,doar s-or face bine mai repede sa se intoarca in apa.Ratustele lu' mama...



Maria e cu pluta:)


La coada la sarituri


Explicatii



Am citit ca prin inot se consuma 600 de calorii pe ora.Si am mai citit ca prin inot se elibereaza serotonina,adica hormonul fericirii.Asa ca,sa nu va fie cu mirare daca in cel mai scurt timp,ma apuc si eu de treaba asta:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu