marți, 20 septembrie 2011

In general

www.nootropicdesign.com
In general inca nu ma pot obisnui cu programul impus de scoala.Ma trezesc cu greu la 7 fara un sfert,cu trei sonerii si tot atatea telefoane de la mama...
In particular am avut intentia sa merg la zilele Bucurestiului,ceea ce am si facut simbata seara,insotita doar de copilul mic.Am intrat pe Lipscani si nu am mai putut sa ies...Nu stiu daca va aduceti aminte de nebunia declansata acum cativa ani,la Piata Unirii,cu pomul ala de iarna urias,eveniment sponsorizat de aia de la Millenium Bank..Ce turbare pe populatie,cata isterie,cate masini distruse,cati copii pierduti...Acum nu a fost chiar asa,dar pe portiunea aia unde am intrat noi,pur si simplu nu se putea inainta.Eram prinse intr-o mare de oameni,cu cladirile alea daramate de jur imprejur si nu ma puteam gandi decat ca daca vine vreun cutremur ne facem terci acolo...Cred ca am facut o ora dintr-un capat in altul in pasul piticului.Si stiti cat iubesc eu aglomeratia:)))Intr-un sfarsit am iesit pe Calea Victoriei,am cotit-o spre Doamnei si am gasit un anticariat senzational.Am stat acolo mai bine de o ora,cu o Ileana cuminte si curioasa,care a rasfoit toate carticelele din rafturi.Nu am luat mare lucru,dar ma intorc saptamana asta sa mai scotocesc.



Toate au costat 19 lei.Imi place la nebunie agenda pe care am luat-o pentru mine.


Si am achizitionat si un Indreptar practic  pentru gospodine,editia 1977,lectura obligatorie,ha ha.Cu retete vechi,pe care le gaseai pe vremuri pe mesele festive ale familiei,retete inlocuite azi de tot felul de sofisticarii.Mai stiti "ceaiurile" alea in care fiecare invitat venea cu cate ceva,cu traditionala salata boeuf,sau cu sendvisurile alea minuscule,unse cu unt si pate de ficat?Sau mozaicul?Doamne uitasem de mozaic.Cornurile alea umplute cu sardine frecate cu unt si masline,apoi tinute la frigider cateva ore si taiate in felioare subtiri,subtiri...
Cu cartile am avut o relatie speciala zilele astea,pentru ca am cumparat foarte multe.In loc de zilele Bucurestiului,pot sa spun ca au fost zilele Cartilor.Nu am cumparat beletristica,pentru ca mai am de citit din proviziile facute in urma cu ceva vreme,am cumparat carti legate de educatia copiilor.Asta pentru ca pe zi ce trece,imi dau seama ca nu stiu de fapt sa-mi educ copiii asa cum trebuie si ma lovesc de tot felul de situatii in care nu stiu cum sa reactionez.Cartile par extrem de interesante si de abia astept sa le citesc.Una singura e in afara domeniului si anume Hrana vie-de Elena Nita Ibrian,dar despre asta cu alta ocazie.



Am luat dupa cum urmeaza:
-Manualul parintilor eficace-de Thomas Gordon
-Parinti straluciti,profesori fascinanti-Augusto Cury
-Copii straluciti,elevi fascinanti-Augusto Cury
-Cum le vorbim copiilor despre sexualitate-Linda si Richard Eyre
-Recomandari psihanalite pentru mame-Wilhelm Stekel

Am avut si o incercare nereusita de a face maraton de filme ,dar am adormit fara drept de apel,la o mizerie de film cu George Clooney,Americanul sau asa ceva.Foarte prost.El se crede cine stie ce actor,regizorul avea impresia ca face un film noir de exceptie,pentru mine a fost un somnifer excelent.Mi-e dor de un film bun.A,si am descoperit o patiserie formidabila,unde am mancat cele mai bune baclavele din viata mea.Nu sunt fan baclavale,dar astea m-au dat gata.Patiseria se numeste Fadel si este cu specific libanez.E pe Jean Louis Calderon,colt cu Maria Rosetti.Daca nu as fi intr-o perioada de schimbari radicale in ceea ce priveste alimentatia mea,as fi cumparat din toate sortimentele cate ceva,dar m-am limitat la a gusta cateva baclavele.Sunt senzationale.Asa a trecut weekend-ul.Mai am o poveste care e mai lunga,in care e vorba despre o alarma de pipi si despre motivul noptilor mele nedormite,dar acum am niste ciupercute care asteapta sa fie transformate in ciulama,asa ca ma retrag :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu