luni, 26 septembrie 2011

De weekend

In weekend-ul asta Ileana a vrut neaparat sa invete sa se dea cu rolele.Asa ca am purces duminica dimineata in Tineretului,unde,ziceam noi, sunt aleile mari si late,tocmai potrivite pentru o astfel de treaba.Si sunt si incercate de jupan,care se indeletniceste cu treaba asta 7 zile din 7.
Zis si facut.Mie personal nu prea imi place parcul ala,din doua motive,nu ai unde sa parchezi si este foarte aglomerat.Exact asta am si gasit.Ne-am invartit dupa ceas 25 de minute,sperand sa gasim un amarat de loc.Era full.Asta pentru ca era ziua recoltei si pentru ca era si un soi de okoberfest autohton.Asa ca am facut cale intoarsa,in protestele fetelor,care aveau deja castile in cap si tot harnasamentul adecvat pt role si biciclete.Am ajuns pana la urma in dragul nostru Ioanid,pe care-l il ocolisem initial din cauza de piatra cubica,deloc potrivita pentru o prima lectie cu rolele.Dar ne-am descurcat.Si inca bine!!!
                                                     Sportive,nu-i asa?


Pentru prima data cu rolele:


Fericita ca i-au iesit miscarile:


Copilul chiar se pricepe:


Cu bicla in actiune:





Cateva talente,preluate din filmele stupide de la tv:


Vechi si nou:


Frumoasa casa Voicu,pe care o admir de fiecare data:


Ca sa nu las soarele sa plece,mi-am cumparat o palarie pentru vacanta viitoare.Eu sunt fan palarii si caciuli si fulare,asa ca nu puteam sa o las pe jucausa asta singura in vitrina...


Flori care rezista miraculos de doua saptamani:


Si ceva pentru noul hobby al Mariei:


Saptamana poate sa inceapa:)














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu