duminică, 8 august 2010

Vreau soare si mare si cer albastru

   Acum ca ne-am mai linistit cat de cat cu dintii si cu alergiile si cu tot ce-am patimit in ultimele doua saptamani,ne putem gandi la o scurta vacanta la mare.
   Initial am vrut sa ajungem in Grecia,dar pentru ca suntem destul de obositi,iar pe 21 e ziua mamei mele si vreau sa o sarbatorim,nu mai avem timp si nici nervi sa plecam la un drum atat de lung,asa ca am lasat Grecia pentru anul viitor.
   Asa ca am inceput sa caut ceva prin apropiere si m-am ingretosat de preturi si de prostia crunta a celor din agentiile de turism,care habar nu au cum sa-ti ia banii...Sunt fie prosti,fie foarte lenesi.Nu stiu sa te indrume,nu stiu sa-ti dea detalii legate de locul respectiv,nu stiu mai nimic.Stiu sa te trimita pe site si sa te holbezi tu acolo si dupa aia ei sa-ti faca factura si cu asta basta.Si pentru ca am timp la dispozitie,da,am sunat in multe locuri asa ca nu e o intamplare.
  Am inceput cu litoralul nostru,desi am jurat acum ceva ani ca nu mai calc pe acolo.Nu ma poate convinge nimeni ca se face turism aici,nici ca sunt conditii bune la preturi omenesti.
 In primul rand apartamentele nu sunt trecute in oferte.Sunt doar camere duble,unde nu ai loc cu doi copii dupa tine.Nu,nu vreau sa dorm nici pe pat pliant si nici pe salteaua adusa de acasa.Am cerut costuri pentru apartament.Am crezut ca nu aud bine,ca nu mai stiu sa citesc sau ca e o gluma proasta.Nimeni nu ma poate convinge vreodata in aceasta viata sa dau 46 milioane pentru un apartament ,cu mic dejun.Asta in Mamaia.In Venus,trebuia sa scot 20 milioane pentru 4 nopti.In Saturn,32 milioane.Voi merge din nou pe litoralul nostru,cel mai devreme peste vreo 11-12 ani sa le duc pe fete sau sa le aduc,sau sa le urmaresc ,cine stie...
   Asa ca am trecut la bulgari.Mie nu-mi place la all inclusive.Ma deprima,ma enerveaza sa stau la coada sa-mi iau mincare,sa am bratara pe mana,sa nu-mi gasesc loc pe plaja,sa fie aglomerat,sa am senzatia permanenta ca sunt la mall in chiloti de baie.Ma calca pe nervi hotelurile alea mari,cu holuri somptuoase,programul de la masa,adica daca am chef sa ma scol la 10,raman flaminda si eu si copiii mei...

 Mai pe scurt,nu vreau asta:

                                        


Ci vreau asta:




   Anul asta mergem la Kaliakria,langa Balcic (da,Claudia:)),am rezervat direct la receptie,platim acolo cand ne cazam.De abia astept sa vad Balchik si cap Kaliakra si sa mincam la Dalboka. 
    Pana atunci cant incontinuu:

    "Nu stiu cum sa va spun :

    Da mi-e dor rau de mare
    Ard si ma sting daca nu plec acum
    Ma inec pe uscat daca n-ajung la mare
    Sa zac pe nisip si sa ma uit la cer..."  (vino sa visam sub apa-vama veche)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu