luni, 30 august 2010

Baile Olanesti

 Dupa ce am mancat un mic dejun mai saracacios ca cel de acum 6 ani,ne-am urcat din nou in masina si am plecat la drum.
 Ne-am oprit la Calimanesti si am mancat, apoi am cotit catre Baile Olanesti unde am si ramas pentru cateva zile si bine am facut.
 Ne-au placut lumina dulce din oras,drumul catre izvoarele miraculoase,pensiunea unde am stat,mancarea,lacul cu nuferi si locul unde este amplasat sanatoriul-un loc superb,care nu este valorificat asa cum ar trebui .Oricum, ura si dispretul fata de cretinii care ne conduc au luat amploare in vacanta asta si mi-e sila de toate declaratiile pe care le dau nesimtitii astia cum ca isi iubesc tara si fac si dreg pentru ea.O iubesc pe dracu'.Au lasat-o de izbeliste,in paragina si in uitare si isi vad numai de banii si afacerile lor.Dar pentru animalele care pangareau natura de pe Transfagarasan cred ca e suficient si sunt in armonie cu alesii lor asa ca se merita unii pe altii.
Sanatoriul este un loc facut pentru comunisti,cladirea este foarte veche si lasata in paragina,nu s-a facut nimic acolo,am intrat inauntru si e tipic comunista.Inca vine lume,dar doar cu recomandare de la Elias-de unde daca nu de acolo:)-si nu ai acces altfel.
Am intrat inauntru pentru ca uitasem sa iau apa si cum m-am asezat pe iarba sa ma uit la cer,au si inceput: mama,mi-e sete...si era ceva drum pana inapoi la pensiune,asa ca am preferat sa ma aventurez in cladire si sa caut apa.Am gasit un bufet incremenit in timp,cu cateva masute unde iti beai cafeaua,serviciul de pe masa il stiu,zacea in vitrina la bunica-mea,pe jos erau covoare de iuta,pe pereti calcio vecchio,si mirosul.Mirosul de bufet in care gaseai nechezol si in care se fumau tigari ieftine,impregnat pe vecie in peretii aia...Bineinteles ca nu era nimeni acolo...Dupa ce m-am ratacit pe coridoare,am ajuns la bucatarie,unde am intrebat de unde pot sa cumpar apa...Bucatareasa,o femeie cu obrajii rosii ca doua oua incondeiate a inceput sa urle,spulberand linistea de acolo:lenutoo,ai clienti mama!!!Pana la urma Lenuta s-a dovedit ca studia un catalog Avon in alta parte si s-a cam enervat ca am deranjat-o pentru o amarata de sticla de apa plata.
 Am iesit afara si nu am contenit sa ma mir de frumusetea locului.Am cules flori si ne-am relaxat.
  Langa noi o doamna vorbea la telefon si spunea o reteta de muraturi.In cealalta parte o doamna ii citea cu voce tare ultimele noutati din Libertatea sotului.
Fetele au cules flori si s-au harjonit in iarba.Ne-am uitat la fluturi si ne-am bucurat de viata.
Asa arata sanatoriul:




Doamna cu retete:


Fetele ca florile:








Am avut o zi frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu