luni, 30 august 2010

Degetul mare pleaca la plimbare...

Si degetul mic,nu vrea nimic...Pentru ca este rupt.
Oficial,pe bune,cu radiografie facuta in seara asta.
Cand eram la mare,Maria practica in casa sportul ei preferat:alergarea.Asa ca talpa piciorului ei s-a izbit de degetul meu cel mic de la piciorul drept si l-a dat peste cap.Dupa ce am urlat indelung de durere,si mi-am pus comprese reci,m-am prefacut ca e mai bine.Se umflase,se invinetisera si celelalte degete de langa el,dar toapa de mine in loc sa se duca la doctor,a stat asa,convinsa fiind ca la un moment dat o sa treaca.E adevarat,s-a mai dezumflat,durerea s-a mai ameliorat si asa au trecut zilele.M-au ajutat evident si slapii,minunata inventie,din care nu am iesit saptamanile astea.
Dar dis de dimineata,am vrut sa cobor la mega sa iau suc de portocale si croissante calde.Surpriza!!!Tam tam.Nu am reusit sa incalt nimic.Ma durea ingrozitor.Asa ca m-am dus la doftor,care mi-a zis ca e fisurat si ca cel putin o luna nu am voie sa-l presez cu absolut nimic.Adica,fara pantofi neicusorule,in slapi,ca o demoazela bine ce sunt.Mai am niste fake-uri de UGG de la Metro,dar e totusi prea cald pentru ei si as arata penibil.
Noroc ca am slapi.Multi si in toate culorile.Ar fi trebuit sa-mi iau sosete din alea cu un deget de la japonezi,cel putin nu-mi era frig.
Deci,cum spuneam:
-degetul mare pleaca la plimbare,aratatorul duce paltonul,iar degetul cel mic,nu duce nimic...findca este mic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu