luni, 20 august 2012

Animal Planet

Candva,demult,o prietena ma certa ca nu iubesc animalele pe cat de mult le adora ea.
Imi spunea pana la saturatie ca atunci cand voi avea copii,ei o sa o razbune pentru cate a auzit de la mine de-a lungul anilor.Si prezicea ca ei imi vor umple casa de animale,nu conteaza care,pisici,caini,broaste,porci sau papagali.
Asa ca iata-ma dupa niste ani,cu un copil innebunit pur si simplu dupa orice oratanie care-i taie calea.Ma implora sa ii cumpar o pisica,un catel,un peste,ceva,orice.Nu numai ca nu-i e frica de ele-are totusi un pic de teama fata de cainii vagabonzi-dar stie si cum sa ii ia,cum sa-i tina si ce sa faca cu ele.
Azi dimineata ,dupa indelungi rugaminti din partea ei,am dus-o la o ferma in apropiere de Melbourne.Am stat acolo nici mai mult nici mai putin de cinci ore,timp in care nu i-a fost foame,nu i-a fost sete,nu a vrut pipi,nu a zis ca o dor picioarele.A alergat innebunita dupa gaini, dupa capre,a hranit caii,a muls vaca,a periat vaca,a mangaiat o pisica juma de ora incontinuu,a tinut in brate un porcusor de guineea pe care ,cu lacrimi in ochi l-a lasat jumulit si tavalit dupa ce i-am spus de o mie de ori ca nu am cum sa-l iau acasa.
Sora-sa e mult mai indiferenta,i-a placut si ei acolo,dar nici pe departe la fel ca Mariei.
Eu,ce sa mai zic...
Ca azi imi planificasem o vizita la Topshop?Am alergat in schimb pe campii de la o capra la alta,am mancat un sendvis amarat in miros de balegar si mi-am distrus pantofii mei Camper care ma tin de vreo ani...
Saptamana asta am terminat cu animalele,mai avem planificata o iesire aici si cu asta basta.
Azi am fost la Collingwood children's farm.







Acum se gandeste sa-i ceara Mosului un porcusor de Guineea...Ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu