miercuri, 17 august 2011

Eu,incurca-lume.

Cei punctuali,cei care se trezesc cu noaptea-n cap,cei care sunt cu ochii pe ceas si pe telefon,sa nu citeasca acest text,pentru ca vor fi oripilati.
Da,sunt incurca lume.Am mai spus de-a lungul si de-a latul blogului,ca relația mea cu timpul este dezastruoasa.Nu- mi plac planificarile si constrangerile.Mă enervează pana la nebunie sa-mi facă cineva program si sa mă oblige sa-l respect.Cu greu si mare chin am respectat programul de la job.Având in vedere ca am 24 de ani de munca,mă impacasem cât de cat cu aceasta corvoada- si eu si cei care-mi erau sefi.Era o regula pe care cum necum, trebuia sa o integrez in viața mea de incurca lume.In sfarsit,ce mai tura vura,sunt un om ingrozitor pentru altii.Adică rar te poti baza pe prezenta mea.A se observa ca nu am spus "rar te poti baza pe mine". Ca sa ajung la subiect,am un palmares bogat pe tema asta,dar acum m-am intrecut pe mine.
Prietena mea,împreuna cu fiica ei,își planuieste acest concediu de ceva timp.Prietena mea locuiește in Germania.Prietena mea este extrem de punctuala.Nu întârzie niciodata,nu uita niciodata,este extrem de organizata si face cele mai eficiente si compacte bagaje pe care le poate face un om.Adică,ce mie mi-ar intra in trei valize,ei ii incape într-o geanta de mana si ii rămâne si loc.In mod firesc si logic,își planifica si vacantele.Anul asta s- a hotărât sa nu mai stea in Bucuresti,ci sa meargă mai mult prin tara.Pentru asta a angrenat încă doua familii cu care se duce in Bucovina,urmând ca de la o data anume sa ne întâlnim in zona Branului,unde eu o las pe Maria in tabara.In felul asta,impuscam doi iepuri.Copilul meu ar fi fost in tabara- prima ei tabara,eu as fi fost in apropiere,in mașina ar fi fost loc destul pentru excursiile planificate (Sighisoara,Sibiu,Brașov etc) pe care ni le- am propus.Toată lumea ar fi fost fericita,dacă eu nu as fi încurcat data de începere a taberei.Si ca un domino,toate rezervarile si planul facut dinainte au căzut rând pe rând.Oameni care si-au luat concediu,rezervarile făcute,banii dați in avans,venirea socrilor mei in Bucuresti,ziua maica-mii.Si mai mult decât orice,faptul ca ea,prietena organizata,a lucrat multe ore suplimentare ca sa poată începe serviciul cu cateva zile după 1 septembrie, când ar fi trebuit in mod normal sa înceapă.
Pana la urma,le-am aranjat in asa fel încât sa nu fie dauna majore,dar ce e de facut pe viitor?
Trebuie sa am pe cineva care sa mă verifice,asta ar fi o solutie.Sau sa am agende si agendute,in care sa-mi notez orele si datele in care trebuie sa fac lucruri.
Sau poate a venit mult prea devreme,Roza,alta prietena,nu foarte buna:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu