joi, 4 august 2011

casa.drumuri.filme.carti.mancare.

  • am mutat mobila in sufragerie,am schimbat perdele si huse.zici ca esti la opera house.oribil,dar nu mai am putere sa le mut inapoi.
  • am mutat mobila in camera fetelor,am sortat cartile din biblioteca,am reusit sa arunc jucariile nefolosite-hip,hip,uraaaa.
  • am mers pana la valenii de munte,sa ma uit din nou la  terenul pe care-l avem cumparat de ani de zile.fac asta  de doua ori pe an-vara si iarna.am vrut sa vad daca imi mai place sau nu.raspunsul e nu.
  • am condus pana la cheia,cu copiii si mama in masina.cica sunt "nevricata"-a zic copilul mic,in asentimentul tuturor.
  • cheia este o statiune oribila.o detest.
  • am terminat tabloul cu inimi.
  • am vazut black swan unde natalie portman a jucat impecabil.si mie nici macar nu-mi place de ea.
  • am vazut the mechanic,pentru muschii lui statham,dar mi-a cazut cu tronc ben foster.care e nebun,mi-e clar.prima oara l-am vazut in ostaticul,in care (se) juca cu bruce willis si m-am gandit ca se pricepe...da,omul e nebun,nimeni nu poate sa joace asa cum o face el,decat daca are mansarda deranjata rau de tot.mi-am propus sa-i vad filmele.
  • am vazut fantastic mr.fox si mi-a placut la nebunie.am incercat sa vad amor la roma ,dar nu am reusit.oribil spre vomitiv.
  • am ajuns sa fiu dependenta de  "doi barbati si jumatate" si am aflat cate ceva despre cum o sa-l bage pe ashton in film,chiar  aici.
  • nu am slabit saptamana asta nici un gram.m-am ingrasat juma' de kil.
  • am citit o carte buna
  • am invatat de la jamie reteta asta.am facut-o deja de doua ori si fetele mi-au spus ca devine oficial mancarea lor preferata.mentionez ca nu am adaugat alcool.
  • maine mergem toate trei la coafor.yes m'am!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu