vineri, 5 august 2011

Alo?Aude cineva?

De mai bine de zece zile incerc sa-mi montez jaluzele exterioare.Din alea de aluminiu,maro-inchis.Am la sufragerie si sunt foarte multumita de ele.Am deschis internetul,mi-am luat agenda si m-am apucat sa sun,fiind convinsa ca rezolv repede.Gresit.Cei de la prima firma mi-au spus ca pleaca in concediu si nu sunt disponibili.Ha...La a doua firma mi-a raspuns o matracuca,pe care evident am deranjat-o din ce facea ea acolo si mi-a cerut acra telefonul,spunand ca o sa ma sune cineva cat de curand...Au trecut zece zile si nu a sunat nimeni...A treia oara am sunat la unii smecheri care-si fac reclama prin revistele colorate.Mi-a raspuns sora primei matracuci,la fel de iritata ca am indraznit sa sun.Aceeasi faza cu telefonul...Pentru ca au avut bani de reclama in revistele colorate,m-am gandit sa ii stresez rau de tot.Dupa ce am dat cateva telefoane,intr-un final ma suna D-nul Mihai care ma intreaba ce dimensiuni sunt la geam.Ii raspund in secunda doi,sperand ca imi va face un calcul pe loc...Nuuu,mi-a zis,ce credeti oare?O sa revin cu un telefon cat de repede...A revenit dupa cateva zile....Am mai avut trei tentative si doar doi dintre cei sunati au fost in stare sa-mi spuna pretul pe loc,cate zile dureaza si tot ce trebuie.Doar ca nu sunt disponibili acum:))))).
A revenit si talentatul domn Mihai cu pretul.Care era cu 20% mai mare fata de ofertele celorlalti...
Alo?Firmelor?Din ce dracu traiti?Era vorba de un rulou exterior pentru un geam de dormitor...mic-micut...
Ce sa mai spun?Vocea si talentul va recomanda ,nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu