sâmbătă, 20 august 2011

Drumurile noastre toate,se vor intalni din ce in ce mai rar

Am fost azi in zona Bran,mai precis intre Predelut si Zarnesti,sa-mi las copilul in tabara.Mi-am adus din nou aminte de ce merg atat de rar in tara.La mare nu am mai fost de sapte ani si sigur nu calc pe acolo inca sapte,iar la munte merg din ce in ce mai rar.
Azi s-a circulat oribil.Ne-am dus pe varianta Ploiesti-Sinaia-Busteni si ne-am intors pe la Pitesti.La ducere s-a mers bara la bara, iar pe portiuni mari se circula pe un singur sens si erai nevoit sa astepti pe putin 15 minute pana pleca toata coloana.Mai mergeai 5 minute cu a intaia si iar stateai 15 minute.Am facut poze,dar mi-e lene sa le descarc.La intoarcere a fost si mai si.Am intanit un ghiolban care parcase in curba si isi spala masina.Oameni buni,isi spala masina!!!!!!!!!!!!.Era dezbracat pana la brau,cu burtoiul pe afara si nu ii trecea prin capul ala de dovleac,ca incurca circulatia.Intr-o alta curba,toata coloana de masini s-a oprit pentru ca la o biserica era o nunta.Si nuntasii isi parcasera gipanele in strada.Unul langa altul.Cu fundele alea oribile pe capota.Tirurile nu aveau cum sa treaca,au dat inapoi,inainte,masinile mici s-au catarat unele peste altele,nimic.Blocaj total.Nuntasii erau in curte,cu sclipici pe ei,cu cefe late si rase,niste oribili,vedeau ce se intampla,dar nu au schitat nici un gest.Alt nesimtit,intre Bran si Moeciu se oprise sa cumpere afine.In drum!!!!In mijlocul drumului!!!!
Sunt pur si simplu scarbita de drumuri,de oameni,de faptul ca dupa 20 de ani de guvernari,care
mai de care mai schiloade,avem astfel de drumuri.I-am injurat pe toti miniștrii transporturilor in frunte cu tatal lor,hotul de basescu.M-am umplut de furie si scarba pentru a suta mia oara,gandindu-ma cat popor l-a votat la ultimele alegeri.
As pleca si maine de aici.Si acum, in seara asta.Cu pijamaua asta cu flori de pe mine.Fara haine,fara nimic.Dar nu pot,fir-ar al dracului sa fie de treaba...Nu pot sa o las pe mama.Asa am facut si acum zece ani.Acum,in afara de mine,care vrea,dar nu poate,nu mai doreste nimeni din familie sa o facem.
Azi am fost atat de nervosi si suparati,incat am fost convinsa ca o sa avem un accident.Am ajuns acasa cu bine,slava domnului nu s-a intamplat nimic,desi am oprit pe marginea drumului pentru ca nu mai puteam.Nu se mai putea continua de vacile din drum, de caii slabanogi scapati de sub control,de tigani,ah,tiganii cu carutele lor incarcate cu lemne,jegosi si cu privirile alea impertinente ale lor, de daciile papuc incarcate cu triliarde de pepeni,mai mai sa se dezmebreze,care merg pe mijocul drumului,ca pisatul boului si care nu se clintesc un centimetru sa te lase sa-i depasesti,de toti meltenii cu masini tari,imbracati in maieu cu gaurele,care asculta manele jegoase si sunt inconjurati de
rotocoale de fum,de plozii lasati singuri pe marginea drumului...

In seara asta urasc tot ce inseamna Romania.Ma urasc pe mine,pentru deciziile proaste pe care
le-am luat, iar singurul meu tel in viata,va fi sa-mi indepartez copiii cat pot de tara asta.Dar asta se poate face doar printr-o educatie solida si intru aici in alt subiect si mai am un pic si turbez de furie si neputinta...
Si inca ceva...DE CE SE ARUNCA HARTII SI STICLE DE PLASTIC DIN MASINI???SI MAJORITATEA MASINILOR SUNT MARI SI SCUMPE???
Ma duc sa beau un wiskey.Poate chiar doua.Am ajuns acasa,in lumea mea.

2 comentarii:

  1. Hei, Cuca, relax, eu numai pana in centrul orasului am fost aseara si am venit in galop (fiindca nu indraznesc sa folosesc toalete publice decat in strainatate) si asa mi-am restrans cercul iesirilor la cativa zeci de metri in jurulcasei mele. Doar asa mi-e bine si-mi, chiar, pot imagina ca sunt in alta tara :D
    Da, daca ai copii mici poti schimba, inca, tara. Pentru mine este prea tarziu.
    Duminica placuta si te trec in blogroll :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei,multumesc pentru apreciere.Da,si eu am lumea mea si nu-mi mai face placere sa ma "arunc" prea des in lumea de afara.Nu stiu ce se mai poate schimba in tara asta.In afara,desigur de odiosii de politicieni.Tot ce pot face este sa fiu extrem de atenta la lumea "mica" din jurul nostru,la oamenii cu care intram in contact.
    Astept sa ma mai vizitezi.Seara buna.

    RăspundețiȘtergere