sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Din sambată in sâmbată

Viața curge ca nebuna.Nu am avut vreme sa scriu altceva in afara de liste și de teste de-a treia pentru mate și franceză.
Ziua mea incepe la 6 dimineața și se termină seara puțin dupa 9.Programul este cam același in fiecare zi,dar nimic din ce fac nu mă obosește sau enervează.Sala mă ajută extraordinar de mult și chiar dacă nu am slăbit cine știe ce,energia este extraordinară.Nu am slăbit dintr-un motiv foarte simplu.Paine,dulciuri,bere.Partea cea mai grozavă este ca nici nu m-am ingrășat și că hainele vin mult mai bine.Nu-mi bat prea tare capul,sunt mulțumită de starea pe care o am.
Saptamana a fost bună,pozitivă iar weekend-ul grozav.Am fost la atelierele de make-up si de costume  de la www.kinodiseea.ro ,unde fetele s-au distrat tare de tot.
La atelierul de make-up,fetele mele s-au transformat in vampiri,machiajul a iesit grozav,pur si simplu se oprea lumea pe stradă să se uite la ele.
Azi au fost la atelierul de costume unde a fost la fel de frumos.Da,nu pot să pun poze din păcate.
Surpriza a venit de la o intâlnire neașteptată,care mi-a confirmat incăodată că lumea nu e altceva decât un sat.Mai măricel e adevărat,dar in esență un sat.Acum vreo doi ani am intalnit cu totul intamplator o doamnă care mi-a plăcut instantaneu.Inainte sa ne prezentam sau sa scoatem vreun cuvânt.Era in preajma sărbatorilor,zăpadă multă,eu aglomerată acasă cu musafiri,cu serbările fetelor,cu pregătiri,ea foarte relaxată chiar dacă avea mai multă treabă decât mine.Am stat de vorba si am râs,mi-a plăcut mult de ea,am schimbat numere de telefon,fiind sigure ca o să păstrăm legatura.M-a sunat după vreo săptamana,invitandu-ma la ziua fiicei ei,din pacate am fost nevoita sa o refuz,eu avand alte planuri.Apoi au venit sărbătorile,m-am luat cu chestiile de zi cu zi,am ținut telefonul mai mult inchis dupa cum imi e (bunul) obicei și când am vrut să o sun am realizat ca nu-i mai am telefonul.Nu aveam unde să o caut,pentru ca imi spusese că iși va muta atelierul și nici nu sunt genul sa fac ceva mai mult decat să dau un telefon.Am uitat,vremea a trecut și chiar dacă mă gândeam uneori la dialogul nostru spumos și plin de umor,mi-am dat seama că nu o să ne mai vedem.
E,in seara asta am intalnit-o la Kinodiseea.Ne-am bucurat mult și mi-a zis ca s-a mutat la nici doua
minute de strada mea.Ei,ce mai poți sa zici?
Nu ca-i frumoasă viața?
Și ca să incheiem săptămâna in stil mare,maine mergem la bal mascat,la Clubul taranului roman.
Ce dacă in casă e haos,acum pregătim costumele pentru mâine.
Iar eu mă pregătesc pentru seara mea de filme: Woman on top si Carnage
Și vă doresc seară bună.

Un comentariu: