joi, 3 noiembrie 2011

Cafeaua de dupa-amiaza

Se spune ca esti influentat de ora la care te-ai nascut.Adicatelea,daca te-ai nascut in cursul zilei,cand afara e soare,esti un tip extrovertit si simti ca ai energie si putere in timpul zilei,daca esti nascut noaptea,e taman pe dos.
Habar nu am daca e adevarat sau nu,n-am facut un studiu de piata pe tema asta.Stiu doar ca eu sunt nascuta noaptea si dupa ce zic cititorii in astre,atunci e vremea mea.Muahaha!!!
Dimineata as da tot aurul din lume sa mai prind cinci minute de somn,sunt inconjurata de ceasuri si telefoane,puse la interval de cinci minute,asezate strategic in dormitor,hol si sufragerie.Lovitura de gratie o primesc de la telefoanele maica-mii, care suna la 7 fix.Si suna de o mie de ori,pana ce ii raspund.Saraca de ea,face chestia asta de cand aveam 6 ani,deci sa tot fie vreo 38 de ani...
Facem treaba buna impreuna,pentru ca uite,nu intarziem dimineata.
Acestea fiind zise,dimineata sunt pe pilot automat,hranesc si imbrac copilul,fac o conversatie minimala, iar cand ies din casa sunt plina de furie,ca e frig,ca  e aglomerat,etc.Sunt asa poate si pentru ca  nu  reusesc sa-mi beau cafeaua,din simplul motiv ca daca m-as apuca sa o fac,fie as opari copilul ,fie pe mine,fie as mazgali aragazul si podeaua.Si nu,nu-mi place aia la filtru...Asa ca no coffee,pana spre dupa amiaza,cand se iveste primul moment liber din zi..
Azi am baut cafeaua cu acest domn,hot la fel ca si cafeaua:



Coffee break is over!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu