miercuri, 25 mai 2011

Daca...

...cretinul care a trecut pe rosu ieri in intersectia viitorului cu eminescu ar fi avut viteza si daca dan nu tragea volan dreapta in ultima secunda,probabil ca nu mai ascultam linistita cafe del mar si nu ma gandeam cu ce ma imbrac maine.De fapt,ce ma tulbura cel mai tare din povestea asta minora-este faptul ca in clipa in care am trecut prin intersectie m-a strafulgerat intr-o secunda ideea:ce s-ar intampla daca....daca orice.
Dupa ce l-am injurat de morti pe cocalar si mi-a trecut tremuratul mainilor,m-am gandit ce s-ar intampla cu copiii daca eu as mierli-o subit.Serios.Adica subit si serios.Pentru ca nu am timp de notar si de testament,zic clar ca nu vreau sa ii creasca soacra-mea.Mama,Puiu,prietenii,dar nu soacra-mea.
Stiu ca e tarziu si ca ar trebui sa ma ingrijoreze mai curand faptul ca o sa intarzie copilul la scoala maine dimineata,decat subita mea moarte,dar sa fie zis.
Asa ca am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu