joi, 26 mai 2011

Preludiu

Azi mi-a mirosit a mare pentru prima data anul asta...Habar nu am de ce.Eram in mijlocul intersectiei de la Romana,unde un cap de creta facuse vraiste toata circulatia,ploua cu spume,iar Maria fonfaia pe bancheta din spate,cu noul ei aparat dentar,care o face sa vorbeasca ca un adolescent la prima betie...
si dintr-o data mi-a venit un miros de briza,de soare,de apa sarata,de cer albastru si mare verde,de nebunie...si versurile lui chirila:

M-am saturat de patul meu de-acasa
Cearceafurile nu mai imi zambesc
Aceleasi haine zac tacut pe masa
Si parca-mi spun ca nici nu mai traiesc
Si-atunci ies afara
E vant si este vara
Si ceru-mi spune: " Fugi, ca eu platesc!"
Ma intorc la tine, iau doi blugi cu mine
Si-ti zambesc:


Am de gand sa savurez saptamanile care urmeaza,sa ma bucur ca ma asteapta vacanta,sa dezmierd fiecare zi de la inceput pana la sfarsit...sa-mi fac liste peste liste cu ce trebuie sa fac si sa cumpar,sa imi scot hainele de vara din dulap,sa-mi iau un spray autobrozant,sa ascult muzica,sa dansez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu