miercuri, 4 mai 2011

Un pic de mov

        Intre o ciorba de perisoare si un tort Sacher,absolut demential,pe care l-am facut deja de doua ori si care mi-a atras admiratia familiei,prietenilor si administratorei blocului,reteta pe care am luat-o de aici si pentru care ii multumesc din suflet Laurei, care e salvatoarea mea in multe momente,mi s-a nazarit sa-mi colorez unghiile.De obicei mi-e prea lene sa fac asta,ma multumesc sa le tai foarte scurt,sa le pilesc un pic si cu asta consider capitolul incheiat.Dar...In ultima vreme m-am hotarat sa umblu la imagine,sa ma imbrac frumos,sa fiu mereu machiata si cu parul aranjat.Am mai dat jos un kilogram,nu e mult si nici nu am facut eforturi prea mari,am scos cateva chestii nocive,carora deja le duc dorul,cum ar fi minunata coca cola si bomboanele cu menta.Nu am renuntat insa la paharul de vin sau vodca lemon,pe care-l beau seara dupa ce fetele sunt in pat,iar eu imi intind oasele batrane pe canapea,simtindu-ma ca dupa o tornada.Si m-am gandit brusc sa-mi imbunatatesc imaginea lasata de izbeliste pe canapeaua sus amintita.Un pic de ruj,un pic de parfum,spalata,calcata,am fost intotdeauna,dar acum simt nevoia de mai mult.Si ca aspect si ca vestimentatie.Imi aduc aminte ca,pe vremea cand eram intr-o sedinta cu bossul cel mare,vizionar al presei romanesti,a intrebat brusc,lasand deoparte datele de audienta si vanzari, daca ne-a trecut vreodata prin cap sa ne aruncam toata hainele din garderoba si sa ne cumparam altele noi....fiind numai femei in incapere,in afara de el evident,a fost un mormait general,semn ca nimeni nu s-ar  fi indurat sa umple niste (multi) saci cu hainutele dupa care am alergat cu atata truda...Nu stiu de ce am tinut minte asta,dar in ultima vreme,ma bate gandul sa fac asta,evident partial.Am jachete si pulovere pe care le tin impaturite de ani de zile,camasi care nu ma mai cuprind,dar pe care le tin,sperand intr-o slabire miraculoasa,fuste business,pantaloni cu 4 masuri mai mici si alte bulendre total nefolositoare.Evident ca nu m-am gandit nici o secunda ca in categoria asta ar putea intra pantofii,pe care teoretic nu am unde sa-i port,majoritatea fiind cu toc,iar eu nu am mai pus nici macar un toc de 5 in ultimul an....In sfarsit am divagat de la subiect.Ideea e ca vreau sa ma simt intr-un fel,intr-un altfel...Poate pentru ca luna asta este ziua mea si ma cuprinde febra wish list...
Asa ca mi-am scos toate sticlutele cu oja din intunericul dulapioarelor din baie si a iesit aceasta mini colectie...




Si pentru ca sunt lovita zilele astea de febra liliacului,pe care il ador pur si simplu,mi-am facut ungiile mov...Si am asortat si un pahar de vodca lemon....



Si ma mai gandesc ce arunc si cand arunc...

Un comentariu:

  1. ...frumos, m-am regasit in randurile tale :)
    Si eu ador movul liliacului, si culmea (?!) si Bogdi e fascinat de aceasta culoare :P

    Te felicit pentru succesul "dulce" pe care l-ai avut in fata celor dragi si a pofticiosilor(norocosilor) de langa tine :))

    RăspundețiȘtergere