duminică, 8 mai 2011

Amaraciune

Hard disk-ul s-a stricat.Nu stim de ce si cum.Toate pozele noastre s-au dus.Le aveam puse pe categorii inca din 2002.Poze de la nasterea copiilor,de la zilele lor onomastice,de la botez,de la mot,concediile noastre,tot,tot...Mii de poze...Am urlat ca un animal injunghiat,am luat calmante,am plans ore intregi.Nu inteleg de ce nu existau in doua locuri sau de ce nu erau trase si pe un cd..Nu mai conteaza...S-au dus, iar eu nu stiu cum sa trec peste asta.Mai sunt cateva poze facute pe hartie,cand ma linistesc am sa incerc sa le pun in ordine cronologica si sa incropesc un album.Poate asa imi mai alin sufletul...

2 comentarii:

  1. eu nu as renunta atata vreme cat exista fie si o farama de sansa, e o buna parte din viata acolo!
    daca hardul poate fi accesat, fie si in mod dos, exista programe de recuperare poze. mergi la niste oameni destepti care in obiectul de activitate al firmei au "recuperare date" si vorbeste cu ei. iti tin pumnii.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu,nu renunt evident.azi am dat hard-ul unei firme specializate si maine asteptam rezultatul.
    sunt scumpi,dar sper sa am pozele inapoi.multumesc pentru sprijin:)

    RăspundețiȘtergere