vineri, 13 mai 2011

O zi la ER

Fara George Clooney,doar cu soacra-mea.Care soacra-mea a cazut de pe scaun si s-a lovit la cap.Asta a fost ieri.Alaltaieri i-a venit rau intr-un cabinet medical.Asa ca in doua zile am bifat doua spitale:cantacuzino si floreasca.Bonus m-am dat si cu ambulanta prin oras.La urgenta vin ambulantele cum vin scaunele de la roata mare din herastrau:neintrerupt.In prima ora de stat acolo,imi tremura stomacul cand priveam catre targile coborate din salvari.Dupa doua ore-din cele sapte-nici nu le mai vedeam.Asa se explica apetitul asistentelor care mancau chiar in sala,printre carpe ude si tifoane ingalbenite nu vreau sa stiu cu ce...Am fost extrem de rabdatoare,chiar daca asistenta ochelarista s-a straduit din rasputeri sa ma enerveze...a,si daca vreti pile pentru parcarea de acolo,please call me.
Sala de asteptare plina.Multi tigani.Multi tigani beti.In grupuri de cate 6-7 la cate un pacient.Tot neamul lor cel puturos.Puradei murdari si urlatori.Fuste inflorate cu iz de jeg.Pe targi multi batrani tremurand din toate incheieturile ca niste pasari zgribulite...Cateva fete asortate intre ele,cu gentile ca niste ranite agatate de incheietura mainii.Una din ele isi rupsese o mana...Nu am inteles daca de la geanta sau nu...Un stilist cu degetele taiate.Stilistul asta mi-a aranjat si mie parul odata.Un tata care-si astepta fiul etnobotanic.Imi parea resemnat.Un smecher cu aer de securist,in jurul caruia toti se miscau cu talent.Pile,relatii.O doctorita care vorbea la telefon cu copilul ei si-l sfatuia sa nu care cumva sa treaca strada pe rosu.Ii spunea:uite,stau cu tine la telefon pana treci strada...A inchis suspinand,dorindu-si sa fie acolo cu copilul ei si nu printre bolnavi.O asistenta care atunci cand am coborat din salvare a intrebat:ce ati adus?ceva bun,bun?cred ca era cu entertainment-ul ca a stat mai mult pe afara la tigara.Doi asistenti malaci se certau pentru niste telefoane,care-i mai bun,care-si merita banii.I-phone-ul meu mut si fara semnal...
Ar fi trebuit ca aseara sa fiu la petrecerea  aniversara the one si sa fiu imbracata in mary poppins.Era prea tarziu,asa ca in loc de marea mea mahmureala-pe care de-abia o asteptam,m-am uitat pentru a suta mia oara la hangover si am ras in hohote ca de fiecare data.Sunt geniali toti.De abia astept in vara asta partea a doua...bradley cooper...mmmm
Nu stiu de ce am inceput cu geroge clooney si am ajuns la bradley cooper.
Va invit sa vizionati trailerul:
P.S.Nu's ce s-a intamplat ,dar mi s-au sters toate postarile facute ieri,precum si comentariile.Camelia iti multumesc pentru ce mi-ai scris,ti-am si raspuns,dar nu se vede nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu