luni, 14 mai 2012

Micile bucurii de luni

1.Fac cartofi prajiti extrem de rar.Cand am chef de asa ceva,ii tai feliute subtiri si ii bag la cuptor cu doua linguri de ulei.Rezultatul este mai mult decat satisfacator.Azi a fost dezmat.Am facut "fish and chips" ca la carte.
Au mancat fetele,eu am gustat doar:))Cat timp ii pregateam ,mi-am adus aminte de secventa din Yankeii,cand Richard Gere si Lisa Eichorn stateau la coada pentru fish and chips si ii primeau pe hartie de ziar...Mai stie cineva?
Ai mei au aratat asa:



2.Azi a primit si Ileana poante.Am cusut panglici de matase si elastice timp de doua ore,dar bucuria a fost nemasurata.




3.Am cumparat dvd-ul lui Carmen Bruma.Macar aspirational.Da,intr-o alta viata.


4.Azi a fost prima zi in care m-am dat cu Garnier BB Cream.Mi se pare excelent,aveam nevoie de asa ceva pentru diminetile mele in care nu am timp si nici chef sa ma machiez,dar nici nu vreau sa arat ca muma padurii,asa ca mixul asta de crema si fond de ten,aplicat dintr-o miscare ,este exact ceea ce am nevoie dimineata inainte de a iesi pe usa.



5.Am vazut un film magic.Midnight in Paris
Totul a fost perfect,ideea geniala,actorii (Marion Cotillard este di-vi-na) excelenti-un Owen Wilson slefuit ca o bijuterie si identificandu-se perfect cu Woody Allen,personaje fermecatoare-ah,cum arata Hemingway!!!
Plus imagini dintr-un Paris pe care nu l-am dorit niciodata,dar care acum sigur este pe lista dorintelor mele.Un film romantic.Woody Allen este unul din regizorii mei preferati,majoritatea filmelor lui mi-au placut.
Acum astept cu nerabdare urmatorul lui film,Bop Decameron ,pe care probabil ca il va face in Roma,cu noua lui muza Penelope Cruz.

Trailer din Midnight in Paris (am pus aici secventa cu Hemingway)



Hei,cine zice ca lunea e o zi nasoala?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu