luni, 19 martie 2012

Nebunie de primavara

Mi-am aruncat aproape toate hainele din dulap.Pur si simplu.
In fiecare dimineata ma uitam lung la toate tricourile adunate in ani,care acum imi sunt prea stramte,la toate umerasele pe care stateau atarnate fuste negre corporatiste,la fustele urate pe care nu stiu de ce mi le-am cumparat,la blugii pe care-i pastrez de ani de zile cu speranta ca voi mai intra in ei, vreodata in viata asta,la puloverele prea lungi,prea tricotate.
Ma uitam lung si azi dimineata,cand soarele imi batea in geam si cand tot ce mi-as fi dorit era sa ma urc in masina si sa ma duc pana la mare.La noi.La Constanta.Sa beau o cafea si sa ma intorc.Singura.Dar nu pot,fir-ar sa fie de treaba...Fetele sunt libere,nu e nimic de mancare si trebuie sa lucram si la mate,pentru ca maine e test.
Asa ca mi-am baut cafeaua in fata sifonierului si am aruncat aproape tot.Mai am cateva chestii,doua perechi de blugi,cateva bluze-pana in cinci,doua rochii si cam atat.Nu mi-am aruncat pantofii si nici rochiile de vara-care sunt puse in alta parte si mi-a fost lene sa le scot.In rest,TOT.
Ma simt bine.Daca o sa regret maine,o sa zic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu