joi, 16 iunie 2011

Sa-ncingem cuptoarele

Uneori ma apuca asa de dimineata,de fapt nu prea dimineata, ci atunci cand ma trezesc si anume pe la 10 jumate,un chef nebun de gatit.
Azi am inceput cu dovlecei umpluti si crema de ciuperci.Mai pe la doua asa,nu-mi gaseam rostul si am mai confectionat o placinta de praz si o pavlova cu capsuni.Pozele nu sunt cine stie ce,trebuie sa invat sa fac poze mai frumoase,dar imi tremurau mainile sa gust din bunatati....Oare ce-o fi?Peste cateva zile plec la mare si eu bucataresc din zori si pana in noapte in loc sa alerg prin parc?O sa arat ca un gogosar pe plajele din Grecia...De maine beau doar ceai...

                                                 Pavlova cu capsuni care s-a mancat in maxim 10 minute:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu