miercuri, 3 noiembrie 2010

Hollywood Multiplex:LOVITE-AR FALIMENTUL!!!!

Nu inteleg cum am putut azi sa le dau banii mei...Nu inteleg cum de nu am facut scandal monstru pentru nesimtirea de care au dat dovada...Sunt oribili si mizerabili si nu mai am ce sa caut acolo.
Oricum urasc mall-urile si merg rar.Ma enerveaza aglomeratia,pasaricile care defileaza fardate strident si iesite la agatat,meltenii,manelarii,fitele maxime,magazinele,preturile si tot ce colcaie pe acolo.Din cand in cand,ajung prin cate un mall,cand imi ia Dumnezeu mintile.
Azi am ajuns la mall vitan,pentru ca le-am promis fetelor ca le duc la film,la testoasa Sammy.Am ajuns cu 45 de minute inainte de ora inceperii fimului,fiind convinsa ca am suficient timp sa cumpar bilete.Surpriza!Din cele opt case de bilete,erau deschise doar doua,iar cozile erau uriase.Fetele alea care vindeau bilete,erau vopsite pe fata de parca erau in razboi cu tribul vecin si mai  erau si ingrozitor de obraznice si tupeiste.Am stat la coada 45 de minute.In loc sa se faca o coada pentru filmele care incepeau atunci si una pentru cele de dupa masa-la care era nu stiu ce promotie,se imbulzea toata lumea la aceeasi coada.Ca sa nu mai spun ca tarifele afisate sunt altele fata de pretul pe care l-am platit.Iar pretul este URIAS.
Mi-a fost greu  sa ma dezlantui acolo,eram totusi cu patru copii dupa mine,care asteptau de 45 de minute.A venit la un moment dat o tipa si a vrut sa faca o reclamatie,dar fufele alea au trimis-o la plimbare urgent.
Mi-e sila pur si simplu ca se accepta asa ceva,sunt nervoasa ca nu am reactionat in nici un fel,mi-e ciuda ca lumea nu zice si nu face nimic.Singura mea speranta este ca poate vor da faliment si poate,cand o sa o ia de la inceput ,vor invata la un moment dat sa-si respecte clientii.

Un comentariu:

  1. ai o leapsa la mine pe blog
    http://ayandari.wordpress.com/2010/11/04/leapsa-de-pus-pe-ganduri/

    RăspundețiȘtergere