duminică, 2 ianuarie 2011

Long time no see

Am trecut si in 2011.Cu multa lene.Mi-e lene.Mi-e bine cand mi-e lene.Nu m-am agitat,nu am fost plecata nicaieri,nu am fost in magazine,nu am primit vizite.M-am uitat la filme pana la 4 dimineata si m-am trezit la 12.Am mincat,am baut,am dormit,mi-am pus copiii sa faca curat la ei in camera.
Nu mi-am mai facut lista cu ce imi doresc sa se intample anul asta.Vreau doar sa fim sanatosi.Atat.Si vreau sa fac in fiecare clipa ce am chef sa fac,fara sa mai tin cont de conveniente si datorii morale.Daca nu vreau sa fiu amabila,nu o sa fiu amabila,daca nu am chef sa vorbesc cu cineva,nu am sa vorbesc,daca am chef de cearta,am sa ma cert.Poate voi fi mai adevarata.Poate asa voi scapa de conventii.Poate voi sintetiza mai clar ce vreau sa le transmit fetelor.Poate voi fi mai libera.
Va doresc un an bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu