marți, 21 septembrie 2010

Yesterday when I was young

De trei saptamani si mai bine imi amorteste mana dreapta.Si nu e bine.Mana dreapta iti foloseste la o gramada de lucruri.Nu ma pot lipsi de ea.In fiecare dimineata durerea este ingrozitoare,nu pot sa tin nici ibricul in mana sa-mi fac cafeaua ,licoarea salvatoare de la 6 dimineata.Asa ca azi dimineata am plecat spre doctor sa vad ce se intampla.Am plecat la 9 fara 10 de acasa si la 9:40 eram la Romana.Nu m-am enervat,chiar daca trecuse ora la care ar fi trebuit sa ajung,aveam muzica in masina,iar distractia maxima era sa ma uit la fetele nervoase din trafic.Cate injuraturi de mama,de tata,de patrie adorata.

In sfarsit,ideea este ca dupa control si radiografii,am aflat ca am spondiloza cervicala cu pensare discala.N-aveam chef de asa ceva,dar trebuie sa iau medicamente si sa fac fizioterapie.Probabil ca anii urmatori ii voi petrece la bai,la Olanesti sau ceva asemanator.

Dar nu vreau asa ceva.Eu vreau sa fac precum McHammer :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu