sâmbătă, 31 iulie 2010

Zana Maseluta nu-si mai ia banii...

A trecut o saptamana de cand nu am deschis blogul.
O saptamana obositoare si dureroasa,o saptamana cu zile lungi,pline de antibiotice si unguente si tot felul de pastile.
In primul rand Ileana.A cazut si s-a lovit exact in acelasi loc.Sub ochii nostri, exact ca si prima oara.Cei cativa metri din sufragerie pana in bucatarie nu poate sa-i mearga,trebuie sa-i alerge.Asa ca de data asta a terminat ce a inceput in Tokyo.Adica si-a rupt de tot dintii din fata.Ne-am dus la camera de garda din Plevnei,care,ca orice asezamant medical din Bucuresti, este supraaglomerata.Nu te lasa nimeni sa intri in fata,chiar daca copilul avea gura plina de sange si nu exista nici o asistenta care sa evalueze cazurile in functie de gravitatea lor.De fapt existau doua asistente care se uitau la televizor.La OTV.Era dat la maxim.Nu s-au sinchisit sa-l dea mai incet cand am intrat si am spus ce urgenta am.
Asa ca am facut ce stiu cel mai bine in cazuri de urgenta.
Scandal.Monstru.Adica am inceput sa spun tot felul de chestii,m-am rastit la toata lumea si am injurat copios.Altfel nu se poate.Nu pot sa stau cu un copil de 4 ani in brate,care are dintii rupti, pana se elibereaza doctorii.
Inauntru doi medici.Destul de fiorosi.Cel putin unul dintre ei.Niciunul roman.Pe un ton dictatorial mi s-a spus ce am de facut pe mai departe.Nu am inteles de ce mi se vorbeste asa.Am ridicat din nou tonul.Chestia asta devine o obisnuinta,dar nu voi fi dispusa sa inghit ce nu-mi convine,asa ca ripostez de cate ori e cazul.
Trebuie facuta radiografie,apoi discutam.
Acum sa vorbim despre Maria.Care a facut o alergie ingrozitoare,drept urmare tratament si regim.Cu tratamentul mai treaca mearga,dar sa-i iei mincarea,uau,asta e o trauma pentru copil.Au fost cateva zile groaznice in care a mincat tot felul de chestii fara gust.
Mama.Mama mea in spital.
Eu.Asteptand pe la usile doctorilor cu orele.Doctorii amabili,nimic de zis,dar faptul ca stai la usa lor atata timp,te umple de frustrare si ii urasti,urasti spitalul,urasti sistemul.
Concluzia,Ilenei i-am scos un dinte,celalalt este sustinut de niste sarme in speranta ca-l putem salva,iar gingia este sub observatie,saptamana viitoare stim daca trebuie cusuta sau nu.
Mama este in sfarsit acasa,iar Maria poate sa manince paine cu unt-dupa asta a suspinat toata saptamana asta.
Cateodata,zeii nu sunt in preajma noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu