sâmbătă, 10 iulie 2010

Gradina de est a Palatului Imperial

       Palatul Imperial este destul de aproape de hotelul unde stam noi,deci teoretic nu aveam cum sa-l ratez.
       Teoretic,ca practic nu am ajuns acolo.
       Am ajuns in schimb pe partea cealalata,in gradina de est.Nu aveam nici harta la mine,asa ca degeaba m-am oprit sa explic ce vreau,ca nu a inteles nimeni.
       Ne-am plimbat cateva ore,pentru fete nu a fost nimic deosebit,cand s-au prins ca nu e nici urma de palat,si-au pierdut interesul.Cand am ajuns acasa si m-am uitat pe harta,mi-am dat seama ca eram exact in fata palatului,dar ar fi trebuit sa continui drumul,nu sa ma intorc,asa cum am facut.Asta din cauza de un parculet cu topogane si leagane.Pe asta nu l-am ratat,evident.Nu pot sa le sufar pe parculetele astea idioate,care ma abat pe mine din drum.
      Asa ca,plimbarea nu a fost una reusita,dar discutia cu Maria a fost.M-a intrebat de ce noi nu avem imparati si cine conduce tara noastra.I-am explicat ca am avut si noi regi iar acum nu mai avem,ca acum tara este condusa de un presedinte,si ca o sa inteleaga mai multe cand o sa invete la scoala.O explicatie data la repezeala,chiar aveam chef sa ma plimb si sa fac poze.
      Nu a fost indeajuns,asa ca iata-ne plimbandu-ne printr-o gradina superba,trecand pe langa ruinele castelului Edo,care a fost resedinta  shogunului Tokugawa si discutand despre comunistii care l-au alungat pe rege si care au ingenuncheat Romania.
      Brrr...Copiii astia,nu stiu niciodata cand sa se opreasca.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu