vineri, 23 iulie 2010

Mi-e somn

   De cand ne-am intors parca sunt lovita in cap.La 8 seara nu mai faci nimic cu mine,trebuie sa gasesc repede un pat si sa adorm.Mi se inchid ochii pur si simplu.Ceilalti din casa vad ca nu au problemele astea,doar eu adorm intre 8 si 9 seara.Dar la 6 sunt fresh.Nu vreau sa ramin asa...Mie imi place sa ard gazul pana dupa miezul noptii si sa dorm dimineata,sper sa-mi revin.
    In afara de asta am umblat zilele astea doar prin spitale si clinici de stomatologie.Aici sunt multe de zis,dar nu vreau sa-mi amplific starea de nervi pe care o am si nici sa fac comentarii nepotrivite sa zica lumea ca sunt plina de fite.
    Nu am avut nici macar internet,Dan a vrut neaparat sa schimbam cablagiul si ce sa vezi!!!La nici jumatate de ora dupa ce ne-a infipt cablul,internetul era pa.Intre timp s-a rezolvat.
     Am mutat si mobila din sufragerie,pentru ca ne schimbam teveul cu unul cica misto,de cocalari,care nu prea are loc pe nicaieri.Dan a zis ca daca tot sunt casnica,macar sa am si entertainment pe masura,nu-i asa?
     Asa ca nu-mi gasesc locul,sunt plina de nervi,mi-e cald si drept sa zic as cam vrea inapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu