vineri, 23 iulie 2010

Lu' anaf ii place de mine

   De cateva luni incoace,anaful imi trimite scrisori.Cred ca una pe luna.Nu ma intrebati de ce,imi platesc taxele si sunt in regula cu actele.Le-am luat in seama de fiecare data si am crezut ca problemele s-au rezolvat,dar vad ca nu.
   Ieri primesc instiintare ca am mai primit o scrisoare de la ei.
   Ma duc in sila catre oficiul postal,asteptandu-ma la o coada monstruoasa ca de obicei.Surpriza,nu era nimeni...Moama,zic,ce noroc pe mine,e lumea plecata in concediu...Ajung la primul ghiseu,intind hartia si aud exact cuvintele pe care le aud de trei zile de cand umblu sa rezolv tot felul de chestii: la ghiseul 4 va rog!!!
Cand aud asa ceva,mintea mi se intuneca,ochii mi se injecteaza si mi-as dori sa pot sa fac o vraja sa le transform pe enervantele astea de la ghiseu in zgripturoaice adevarate,cu negi pe fata si maini noduroase.
Ma duc la ghiseul 4 si mi se spune,ne pare rau,nu putem sa eliberam scrisorile de la anaf,pentru ca sunt foarte multe...Poftim??!!!Pai atunci de ce mama dracului mi-ati trimis instiintare?Sunt aici,am venit,dati-mi scrisoarea!Nu mi-au dat nici o scrisoare,mi-au zis mai incercati maine sau poimaine...De regula,as fi darimat peretii aia cu urletele mele-cunoscatorii stiu exact cum fac-dar v-am zis ca sunt anesteziata si nu mai am reactii...
  Asa ca draga anaf,nu-mi mai trimite scrisori,te rog frumos,mai bine da-mi un mail,ca sigur ajunge la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu