vineri, 9 iulie 2010

Cartile mele

      Cand am plecat,citeam Memoria ca zestre,de Nina Cassian,scriitoarea care m-a incantat in copilarie cu Aligra si Ninigra,povestea a doi pui de tigri.Am terminat cele trei volume in prima saptamina.
Apoi,intr-o singura noapte,am citit La sud de granita,la vest de soare de Haruki Murakami,pe care, spre rusinea mea,il descopar de abia acum.Am citit cartea pe nerasuflate si ma bucur ca acasa ma asteapta Cronica pasarii arc.
     Acum citesc Ultima concubina de Lesley Downer,o poveste de iubire si o saga istorica,care-mi place foarte mult,dar ce ma fac,e ultima carte pe care o am aici si se pare ca mai stam o vreme.
     Bine,mai am si Cum sa aveti autoritate in fata copilului,dar de fiecare data ma adoarme.Nu e nici asta un lucru rau,tinand cont ca noaptea nu pot dormi decat spre dimineata.Stau pe balcon si fumez,uitandu-ma la luminile nesfarsite din fata mea.
     As putea sa invat japoneza,dar nu am nici o carte care sa ma ajute in sensul asta.Fetele stiu mai multe cuvinte decat mine,pentru ca se uita la desene si le stiu pe de rost,asa ca fac imediat legatura cu limba romana.


      O-yasumi nasai

Un comentariu:

  1. Dana daca poti sa-mi dai denumiri si titluri de carti bune pe care le-ai citit ,vecina mea pleaca in romania si vreau s-o rog sa aduca niste carti in romineste cind vine dar fa asta repede pt ca pleca pe 26 iulie
    te pup merci mult!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere