joi, 7 octombrie 2010

Un film ca un pumn in stomac

In ultima saptamana nu am reusit sa ma ocup de "zona artelor".Fie am avut de alergat la scoala si la gradinita,fie au fost nesfarsitele lectii de dupa amiaza,fie diferite treburi prin oras,toate m-au tinut departe de ceea ce-mi place de fapt cel mai mult:sa citesc si sa ma uit la filme.De citit nici nu poate fi vorba,pentru ca la 9 jumate adorm in fiecare seara-ma gandesc ca o fi de vina noaptea pierduta de-aiurea la nunta de sambata-iar filmele incep prea tarziu.
Insa aseara,intr-o doara m-am asezat in fata televizorului si am dat de Di Caprio.Nu m-am urnit pana ce nu s-a terminat filmul.Un film ca viata.Amar,surprinzator,senzual,pasional si extrem de dur.Un film care iti spune ce nu vrei sa afli niciodata.Caprio este foarte bun,mai bun ca in Inception.Se completeaza perfect cu Kate Winslet si nu inteleg de ce nu joaca mai mult impreuna.Michael Shannon este genial si ma enerveaza ca nu am vazut mai multe filme cu el.Filmul se numeste Revolutionary Road si vorbeste despre libertatea noastra  atat de iluzorie si despre visele atat de greu de pastrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu