miercuri, 27 octombrie 2010

Amorteala

    Habar nu am cand a trecut o saptamana...Mi-am aruncat ochii pe blog si am vazut ca nu am scris de o saptamana...Ma simt ca in diminetile alea cand ceasul suna prea devreme (de fapt,intotdeauna ceasul suna prea devreme) si imi spun,cleioasa de somn,lasa ca mai stau cinci minute si ma trezesc dupa o ora ca si cum ar fi fost doar o secunda....Habar nu am cum a trecut timpul...Stiu ca m-am reapucat de citit,iar asta e un lucru bun.Am terminat accidentul si orasul cu salcami de mihail sebastian,am citit la taifas de aurora liiceanu si am inceput azi o carte senzationala,minunata si fermecatoare si daca spun toate astea dupa ce l-am citit pe sebastian,e ceva cu cartea asta.
  Intotdeauna stii de la inceput ce relatie vei avea cu cartea pe care o incepi.
  Sunt carti pe care le iubesti de la primele pagini-ai un coup de foudre care se poate transforma in dragoste pe vecie sau sunt carti care la inceput nu-ti spun nimic,dar dupa cateva pagini te inlatuie incet incet si nu-ti mai dau drumul pana la sfarsit,sunt carti pe care vrei sa le termini dintr-un simt al datoriei,sunt carti care te fac sa razi,sunt carti care te trezesc la realitate,sunt carti brutale ,pe care vrei sa le uiti dupa ce ai terminat ultimul capitol,sunt carti searbede pe care te chinui sa le citesti saptamani intregi si nu poti,si sunt cartile de care stii ca vei ramane pentru totdeauna legata...Pe alea le simti de la primele pagini si incepi sa le dai tarcoale,sa nu citesti nici prea repede, dar nici prea incet,sa le rasfoiesti ,sa te joci cu ele pana ce cazi cu totul in poveste si nu mai poti iesi de acolo.Am citit 50 de pagini azi si ma gandesc numai la ce se va intampla acolo,la personajele de acolo si la destinul lor.Este o carte a carei actiune se petrece in Afganistan,despre care nu stiam nimic mai mult decat ce se spune in buletinele de stiri.Este o carte despre prietenie,tradare si onoare.
Bun.
In afara de carti,m-am preocupat cu filme de groaza.Am vazut sambata piranha.Nici acum nu stiu cum am acceptat sa merg la acest film,cand in sala de alaturi rula eat,pray,love cu javier bardem (da,stiu,stiu si cu julia roberts)...dar argumentul suprem al lui D a fost ca si eu l-am carat la o gramada de filme siropoase si el a rezistat...mentionez ca toate astea s-au intamplat acum 11 ani,in perioada noastra de tatonari...asa ca mi-a zis in felul urmator:vreau sa vad piranha,are tot ce-i trebuie femei in chiloti,sange-si a fost sange din belsug si unde mai pui ca sunt si 3D..bla bla...am zis ok (cica asta e pentru cautatorul de oase cu denzel).apoi seara am vazut terminator si dark knight.Curios este ca dupa atata violenta,am dormit bustean....
A doua zi am pus samuraiul cu alain delon.Doamne,ce barbat frumos,ce actor,ce privire....Din pacate, am adormit dupa prima jumatate de ora si ce mi-au auzit urechile cand m-am trezit...Desole alain...
In rest,scoala,lectii,lectii, scoala.Stam din ce in ce mai bine la capitolul asta si ma bucur.Ne-am tinut de program si nu mai sunt certuri si animozitati pe tema asta.
Acum astept cu nerabdare vacanta asta scurta de o saptamana....O sa inchid ceasul intr-o debara intunecoasa si o sa-l eliberez cand o sa-i sune ceasul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu