luni, 11 octombrie 2010

Deja??!!!

Azi in parc copilul meu cel mic,care nu mai pleaca nicaieri fara o agenda minuscula si un pix,scria de zor...Cand am intrebat-o ce face si ce scrie,mi-a spus ca ii scrie lui Mos Craciun...Ups...Nu-mi vine sa cred ca peste doua luni si un pic o sa fie Craciunul...Asa ca,incepem sa facem liste.Am intrebat-o ce vrea sa-i aduca mosul si mi-a zis ca pe Tinkerbell...Mai avem vreo patru acasa,dar ce conteaza...
Am stat si m-am gandit ce vreau eu si a iesit asta:

-multe filme noi, sa pot face maraton de filme,asa cum imi doresc de mult.
-cartile lui Jamie,alea colorate si frumoase
-o saptamana la Munchen,cu plimbari prin Marienplatz
-un parfum Noa de la Cacharel
-tabloul cu marea,descoperit de curand-dar cred ca nu am rabdare sa astept Craciunul...

Acum astept scrisorile fetelor cu nerabdare.Despre el,stiu deja ce vrea.
Si in avans,o poza:

2 comentarii:

  1. ai dreptate mai neste putin...si vin sarbatorile...cadouri,miros de portocale si scortisoara,si eu imi doresc sa fiu sanatoasa.sa-mi gasesc barbatul caruia ii plac calatoriile si sa ne oprim...in Finlanda la casa lui Mos Craciun...sa-l imbratisez si sa-i spun ce-mi doresc....!

    RăspundețiȘtergere
  2. sarbatori,miros de scortisoara si portocale...cadouri...si...atat !

    RăspundețiȘtergere