luni, 27 septembrie 2010

Hannah Montana nu mai are ce sa caute la mine in casa

Pur si simplu m-am saturat de toate idioteniile de pe Disney.Or fi la moda,or fi cool,dar la mine in casa deschid usa cand vreau si cui vreau.Asa ca azi a fost prima zi fara Disney.
Au fost urlete si rugaminti,dar nu am cedat,le-am promis ca le las jumatate de ora sambata la fratii Jonas.Aia macar canta mai des si vorbesc mai putin,asa ca e bine.
In primul rand Hannah Montana e stupida.Scenariul e stupid,dialogurile la fel.
Toate situatiile de acolo induc un anume tip de comportament care poate fi extrem de usor de copiat si transformat in viata reala.De la cum se imbraca,la cum se fataie,la cum vorbesc.E la fel de adevarat ca si povestile clasice te invata acelasi lucru: baiatul care vine pe un cal alb si care te duce in munti cu pluta sa te faca fericita pentru tot restul vietii.Aproape toate povestile spun acelasi lucru,mai putin Scufita Rosie,care dupa parerea lor e cam fraiera si ca drept urmare nici nu se inghesuie sa le-o citesc.Dar Frumoasa din padurea adormita si Alba ca Zapada si Cenusareasa si Mica Sirena,au acelasi final fericit si cvasi natang.Sigur ca toti iubim povestile cu happy end,dar eu nu mai am chef sa le citesc.Prefer povestile fantastice cu inorogi si zane minuscule si spiridusi si  cufere zburatoare,decat sarutarile printului mult asteptat.
O sa-mi mearga asa pana ce o sa invete sa citeasca,nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu