sâmbătă, 25 septembrie 2010

Ordinea din sertare

De cand ma stiu sunt haotica si dezordonata.Mai ales cu hartiile.Habar nu am unde sunt actele,certificatele de nastere,chitantele,certificatele de garantie,bonurile,diplomele,scrisorile de amor,biletelele importante si lista poate continua la nesfarsit.
Intotdeauna am ratacit hartii si am pierdut acte si ma feresc ca dracul de tamaie sa am de-a face cu ele.Mi-e sila sa completez declaratii, sa scriu coduri cu un catralion de zerouri,sa incerc sa potrivesc cifre in casutele alea idioate care intotdeauna raman in plus.
Dar de cand cu zugraveala si cu scoala Mariei si in general cu atitudinea zen din ultima perioada,m-am hotarat sa stiu de capul meu si atunci cand caut ceva,sa si gasesc.
Asa ca am inceput sa fac curat prin acte.De vreo doua saptamani.De cate ori ma uitam in vreun sertar ma apuca durerea de cap si imi gaseam repede altceva de facut.O parte din acte le-am insirat in sufragerie si pentru ca vreau sa pun covorul si perdelele,azi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat serios de treaba.Cata treaba.Nu inteleg in ruptul capului ce ma face sa tin atatea mizerii,incepand cu bonurile de la Mega Image si terminand cu biletele de la Disneyland.Ca sa ma organizez,am inceput cu un drum la Bucur Obor,sa-mi iau dosare si o cutie mai mare,de rachita voiam eu ,sa indes acolo hartiile ramase in viata dupa macelul aplicat cu sarg.Evident ca am venit cu alte prostii,nu am gasit cutie de rachita,am uitat sa iau dosare,dar mi-am luat vopsea de par,trening pentru Maria pentru sport,cateva carti si o sticla de gin!!!
Am uitat sa spun ca dupa ce ca sunt dezordonata,nu am nici rabdare (sunt o comoara la casa omului),asa ca dupa doua ore m-am plictisit si nu m-am mai tinut de program.Adica,voiam sa indosariez analizele copiilor,analizele mele,actele de la casa,certificatele de nastere si toata lista.Dar,am gasit scrisori vechi si vederi din concedii,albume cu orasele pe unde am fost,diferite notite scrise de ani de zile,numere de telefon notate pe cate un colt de agenda,asa ca m-am oprit si am citit si m-am amuzat si s-a ales praful de ordinea mea.Dar acum am asa: un dosar cu actele copiilor,un dosar cu actele casei si la gramada restul.Faza e ca nu mai am certificat de nastere si sunt convinsa suta la suta ca l-am aruncat din greseala la gunoi.
Next level :aranjarea pozelor.Asta e la avansati si cred ca mai am nevoie de antrenament.
Pana atunci ţip la copii sa faca ordine pe biroul lor.Da,cu faţa aia nesuferita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu