joi, 30 septembrie 2010

In dorul lelii

Azi am fost la un mini shopping.Am plecat de dimineata cu chef de duca,cu ceva bani in buzunar si cu dorinta de a proba haine si eventual de a cumpara ceva.
Incet-incet mi s-au dus naibii toate.Adica cheful,banii sunt la locul lor.
Unele vanzatoarele sunt o specie de putori cum rar intalnesti...Le deranjezi pur si simplu din ce dracu fac ele acolo,se uita la tine tamp si mai ca-ti dau una in mufa ca ai indraznit sa le misti aerul...Nu se misca,tu le intrebi ceva si nu raspunde nimeni.Zici ca joaca statuile.Mai sunt unele care vorbesc la telefon si desi tu te agiti pe langa tejghea,nu numai ca nu se uita la tine,dar iti intorc si spatele,adica ma-ta,cara-te ca am treaba.Daca le captezi privirea si intrebi ceva,aveti chiloti cu manecute, de exemplu,te trimit in scarba la raft: cautati acolo!!!
Sau nu zic nimic,doar imping barbia in fata,adica hai zi,ca ma plictisesti,pe bune...
La Zara carpiţe.carpiţe,la Bershka si mai multe carpiţe si peste tot aceleasi feţe vopsite de parca ar fi intr-un permanent razboi cu tribul vecin.
Mi-am luat un covrig cald si m-am dus in parc unde m-am uitat la vrabii.
Mai ies de Craciun sa iau ceva cadouri.
A,si poate sa-mi explice cineva de ce o pereche de ciorapi in Bucur Obor costa 16 lei si aceeasi pereche in Unirea costa 35 lei??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu