joi, 9 septembrie 2010

Deranj mare

Am inceput cu camera fetelor.Apoi am zis sa facem si dormitorul nostru.Au trecut 10 zile.Maine se termina bucataria.
Spiritele s-au incins,cearcanele mele s-au extins,copiii sunt isterici,Dan nu vorbeste cu mine.
Dar peretii sunt albi.

Un comentariu:

  1. Danuta ,mor de ris cu tine!
    ce face piciorul tau?
    ce fac fetele cu scoala ? le place?
    ce face mama ta ? ce face Dan,vorbeste cu tine?
    imi place cum scrii esti o delectare,te rog apuca-te de scris o carte de peripetii prin tara si prin lume.Ce-i cu tine nu mai ai serviciu,stai cu fetele acasa ,care mai e viata ta .
    zina se intoarce pe 9 oct . ii este dor de tine ,probabil o sa vina sa te vada.Imi place ca ai ajuns la concluzia ca telefonul este un obiect,incerc sa-l conving pe alex ,eu nu-l folosesc aproape de loc.
    te pup si am sa te urmaresc pe blog
    love you and miss you a lot!
    pupici fetelor si lui Dan.
    bye Doina

    RăspundețiȘtergere